Forum > Färdiga produktioner
Shrine of Distortion - Fried chicken and chunky asses
dede:
Så var det dags för låten som ska göra slut på alla krig i världen. Upptempo och lika rörigt som innan. Vilket betyder att vi alla pussar varandra och kastar blommor. Mest på dJonas som mixat alltihopa mellan psykoprofylaksandningarna och numer sjunger vyssan lull till allas vår nya älskling: Maja. Maja, välkommen till världen. Vi tillägnar denna till dig. Ett plektrum kommer på posten!
Varia:
slaptap - bas, låttitel
Nico - nyckelskrap
dede - synt
Vallhagen - sång
ynot - sång, ölburksgitarr ;)
djonas - kompgitarr, gitarrsolo
Text - ynot, Nico
Emulator:
ska lyssna :)
Grattis Djonas! Minns hur det var när min älskade Maja kom till världen. 9/11 för drygt fyra år sen.
Your in for the best ride of your life!
ska lyssna sen oxo, återkommer!
Emulator:
fanken :)
currygitarren sitter ju som en smäck pappa djonas :)
Bra trukturi kaoset på nåt sätt, lite stenhårt på ett kul sätt. vägrar skriva glimten i ögat ;)
Please mr dont treat me in that bad way :D
kanske skulle rösterna upp lite i volym?
gott gung annars :) skitkul!
equality:
Grattis Djonas!
Ganska bråkigt, ganska bökigt, börjar som nån slags tidig Punk Floyd eller nåt.
Lyssnat några gånger nu och får ihop det till en rivig nässelsoppa som renar och rensar men inte lenar.
Ölburksgitarren är min personliga favvo.
slaptap:
--- Citat från: dede skrivet 18.04.2007, 23:58:04 ---...mellan psykoprofylaksandningarna och numer sjunger vyssan lull till allas vår nya älskling...
--- Slut citat ---
Hey, vad har jag missat... :blink:
Nu du djonas, nu får du allt ställa in guran i garderoben för nu finns det ingen tid över för sådant... ;)
Blöjbyte och vällingvärmning har fått högsta prio, och allt vad sömn heter kan du helt enkelt glömma... :lol:
Bananer i pyamas-pyamas och gröt-tallrik med Musse Pigg på botten är ett hett tips om nåt år... :D
Stort grattis... :)
Snyggt mixat btw...det blev ju helt kalas det här... B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida