Forum > Färdiga produktioner

Shrine of Distortion - Fried chicken and chunky asses

<< < (2/3) > >>

valdez:
Grattis djonas!..
Barnen är det bästa vi har!
Pappa blir man ju inte varje dag och inte mamma heller för den delen..hahha

Slaptap var lite rå där när det gäller sömnen, men har du tur så får du sova varannan natt iaf..:lol: :lol:

Till låten då:
Bra spelat hela vägen..musiken påminner mig om en gammal Mothers Finest låt i gunget och rytmiken...tills herrarna sång stövlade in då blev det en annan låt..och det funkade gött det med.. :D..jag tycker ni har jobbat jättebra.
Gillar det bubblande skira ljudet som kommer i starten, det lättade upp i det lite tyngre.
Cool bas, snyggt gurasolo, mysig synth, goda prat/sånginsatser och annat smått och gott..nyckelskrap och ölburksgitarr hör man inte så ofta ju..

Gött jobbat allihopa!

DåligtGehör:
Ett härligt gott stök!

Nu blir det blöjbytsbök för Djonas  :P

Vallhagen:
Toppen grabbar! Gott jobb alla!

Kan tyvärr inte lyssna vettigt, då studion ligger nerpackad; har inte ens rimliga lurar nära; så jag får väl GISSA mig till förändringarna relativt den näst sista mixen i datorhögtalarna  :)

Fan va roligt! Och grattis djonas!!!!!!!!

/Bengan

Nikolaus:
Jag får också passa på att grattulera djonas aningen sent. Skönt också att låten är klar.

mahan:
Tusan oxo vilken fin låt! Mixet och mastret profsigt!
Finns ju ingenting att såga på..

Troligtvis det ´tajtaste som jag hört på länge, ett super arr! Gitarrerna ssssssssköna :)
En fråga: är detta ett web-jobb eller är detta ett "lokalt" samarbete? Har ju ingen betydelse men amatören här är nyfiken av sig :P

Ett stort WOW frö denna låt alltzå!

h.  Johan

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion