Forum > Färdiga produktioner
Harmonica Mike, Wernborg, Myrli, equality - Lazy
equality:
wernborg: Kanske lite jobbigt för andra men visst måste man få tillåta sig lite ömsesidigt ryggdunkande ibland...? Upptäckte med detta colab hur annorlunda en produktion blir när man inte gör allt själv, skulle ju inte komma i närheten av denna summa själv. Jag upptäckte också hur olika personligheter kan förenas runt ett gemensamt projekt och att just olikheterna ger den färgrikedom en sån här låt behöver. Vill inte framhålla någon före nån annan men jag lade märkte till under mixningen vilken prestation det är i Wernborgs gitarrlir, för samtidigt som det är väldigt avancerat fungerar det som ackompanjemang och stjäl aldrig för mycket uppmärksamhet från sång eller soloinstrument. Det tycker jag är väldigt imponerande. Hoppas jag inte blev för flummig eller högtravande nu. :rolleyes: B)
asti: Mera whisky boys! :D
Marruschkka: Kul! Tack! :)
Rattlesnake: Fanns ju t o m ett radioprogram som hette smoke-rings. Jazz och tobak verkar oskiljaktiga - det tar nog en generation... Thanks Rattlet!
Myrli: Det är jag som skall tacka för din medverkan. Härlig feeling i liret! Det måste du ta upp igen!
MaxB: Roligt att det uppskattas! Tack! :)
asti:
--- Citat från: equality skrivet 25.03.2009, 21:51:49 ---wernborg: Kanske lite jobbigt för andra men visst måste man få tillåta sig lite ömsesidigt ryggdunkande ibland...? Upptäckte med detta colab hur annorlunda en produktion blir när man inte gör allt själv, skulle ju inte komma i närheten av denna summa själv. Jag upptäckte också hur olika personligheter kan förenas runt ett gemensamt projekt och att just olikheterna ger den färgrikedom en sån här låt behöver. Vill inte framhålla någon före nån annan men jag lade märkte till under mixningen vilken prestation det är i Wernborgs gitarrlir, för samtidigt som det är väldigt avancerat fungerar det som ackompanjemang och stjäl aldrig för mycket uppmärksamhet från sång eller soloinstrument. Det tycker jag är väldigt imponerande. Hoppas jag inte blev för flummig eller högtravande nu. :rolleyes: B)
asti: Mera whisky boys! :D
Marruschkka: Kul! Tack! :)
Rattlesnake: Fanns ju t o m ett radioprogram som hette smoke-rings. Jazz och tobak verkar oskiljaktiga - det tar nog en generation... Thanks Rattlet!
Myrli: Det är jag som skall tacka för din medverkan. Härlig feeling i liret! Det måste du ta upp igen!
MaxB: Roligt att det uppskattas! Tack! :)
Visst är det så - det är ju via colabs vi utvecklas!
/Asti
--- Slut citat ---
max:
Skrev ett inlägg med när jag skulle posta så la bredbandet av..
Har iallafall lyckats spara låten i iTunes :)
Tycker ni har fått ihop en kanonlåt. Mycket bra insatser av alla medverkande!
Inte så mycket mer att säga, känns väldigt färdigt detta.
Tack för låten, kommer gå varm här :)
equality:
Mycket hedrande och roligt för oss max. Tack!
Avslappnad:
Jag kan bara instämma i ovationerna! :)
Gillar allt med låten, komposition, stämning, instrumenter, framförande. Glider in i någon slags nostalgisk barndomsstämning hörande detta i en Centrumanläggning i mono. ;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida