Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike, Wernborg, Myrli, equality - Lazy

<< < (7/11) > >>

cykeln:
En lisa så här på sö fm
Tror att pianot låter ännu bättre nu
Vad jag menade med att det låter som en standard är inte att den skulle vara snodd utan att den har den kvaliten - barasåruvet

Håkan Nilsson:
Tjena fan.
Skriver mest för att kolla om jag lyckas posta. Fin låt, bra sång som 17... Jag tyckte jag hörde nåt vasst i diskanten på sången? B)

Harmonica mike:

--- Citat från: Håkan Nilsson skrivet 29.03.2009, 21:26:28 ---Tjena fan.
Skriver mest för att kolla om jag lyckas posta. Fin låt, bra sång som 17... Jag tyckte jag hörde nåt vasst i diskanten på sången? B)

--- Slut citat ---

Jo det ligger några "ess" på sången som hade behövt lite special behandling för att platsa lika snyggt som det övriga mixmässigt..Men det är väl snart ett år sedan jag la sången på denna..
Kommer inte ihåg om jag skickade sången med effekter eller helt ren..? Felet är förmodligen mitt,så vi får leva med det,och det är inte så svårt i detta topp arr.

Mvh
Micael

Håkan Nilsson:
Vad har du för stormembranare? En ångdriven?

equality:
Avslappad: Vilket schysst nick! Och välkommen hit! Kul comments och association. Thnx!
cykeln: Tack så hemskt mycket! Ibland vet jag inte vad som är vad när det hamnar i burken...  :huh: :rolleyes:
Håkan NIlsson: Också välkommen! Bra ställe det här. Tack för lyssning och kommentarer. De-essing är jag inget vidare
på tycker lätt att det blir tje-ljud (eller hur man nu stavar) i stället. 

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion