Forum > Färdiga produktioner

Harmonica Mike, Wernborg, Myrli, equality - Lazy

<< < (3/11) > >>

Emulator:
wow. gubbjazzblues som känns riktigt äkta! skitbra sång, snyggt pianokomp, bra gitarrspel -och sound.

två pyttefnysgrejor:

pianot känns lide grumligt low-mid. kaske skära av lite under 2 khz på reverbet eller nåt?

de fyra (?) sista öppna hihatarns låter plastigt mot allt det andra. av någon anledning som jag inte vet. kanske för att de repeteras?

skitbra jobbat allihop!

equality:
Tog fasta på Emuylators kritik och tog faktiskt in en annan pianoplugg som jag eq:at lite med marginella mix-ändringar (högst upp). Cymbalslagen där på slutet var omotiverade. Håller med. Ändrade där också.
Återkommer med bättre svar.

Emulator:
jahapp!

Där satt den :)

Måste sägas om sången: skitbra timing i denna. Sådär snyggt pendlande i "tempo" mot bakgrunden. bra!

equality:
Tack för omedelbar respons! Tyckte Wernis gura hamnade för långt ut. Drog in den lite.

Harmonica mike:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.03.2009, 00:31:23 ---jahapp!

Där satt den :)

Måste sägas om sången: skitbra timing i denna. Sådär snyggt pendlande i "tempo" mot bakgrunden. bra!

--- Slut citat ---

:wub:

Thanx mate,som du vet så trivs jag i denna genre  :)

#################

Equality:

Tack för att jag fick vara med på denna,även om munspelaren tog lite tid på sig innan han lirade sitt..

Kollla vid 01:28,basen slår igenom lite på den tonen.Annars är alla insatser helgjutna,pianot riktigt riktigt bra! Wernis små gura "krusiduller" ramar in alstret snyggt.

Schysst piano sound på sista verren,låten gillas skarpt.Jag var på fest om lördag kväll,och där spelade jag denna till allmän förtjusning..Fast streamad från Kr då,detta är lite överkurs för mig piano/gura mässigt..

Mvh
Micael

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion