Forum > Färdiga produktioner
guran - bluttan blä
Hellpig:
Skulle kunna bli skönt med sång, hade varit lite kyligt om du panorerat ut gitarr och bas som det är nu känns det rätt centrerat alltihop. Trummorna låter för kliniska för den i övrigt rätt muddiga ljudbilden.
freddy:
Funkar väl detta, inte något direkt jättekul... men snygga gitarrljud bitvis, gillade kompguran som glider in efter "introt". Du verkar göra mycket musik i studen, snabba låtar. Skulle vara kul att höra något riktigt genomarbetat från dig. :) Om du är med på vad jag menar.
Lira på!
Ola:
--- Citat från: freddy skrivet 18.03.2009, 23:21:42 ---Funkar väl detta, inte något direkt jättekul... men snygga gitarrljud bitvis, gillade kompguran som glider in efter "introt". Du verkar göra mycket musik i studen, snabba låtar. Skulle vara kul att höra något riktigt genomarbetat från dig. :) Om du är med på vad jag menar.
Lira på!
--- Slut citat ---
jo men det har jag
Jag har massor
kanske för många
jag tror inte du skulle orka lyssna på en tredjedel
det är knappt jag gör det själv så :wacko:
men visst jag kanske lägger upp en del låtar för tidigt
men de finns ju kvar om jag hittar någon låtide som jag vill jobba vidare med senare
men det är ju lusten att skapa som driver en, inte och finslipa som en putsb,,,
för då dör skapar glädjen
mitt mål är att få till en sådan ljudbild som jag är nöjd med
på ett snabbt och enkelt sätt sedan om det inte är super ja det får man leva med
men av det jag har upplevt de senaste två åren då jag gick över till pc från porta
är mil i från vart jag stod då
tack för feedback
freddy:
--- Citat från: Guran skrivet 19.03.2009, 23:16:27 ---
--- Citat från: freddy skrivet 18.03.2009, 23:21:42 ---Funkar väl detta, inte något direkt jättekul... men snygga gitarrljud bitvis, gillade kompguran som glider in efter "introt". Du verkar göra mycket musik i studen, snabba låtar. Skulle vara kul att höra något riktigt genomarbetat från dig. :) Om du är med på vad jag menar.
Lira på!
--- Slut citat ---
jo men det har jag
Jag har massor
kanske för många
jag tror inte du skulle orka lyssna på en tredjedel
det är knappt jag gör det själv så :wacko:
men visst jag kanske lägger upp en del låtar för tidigt
men de finns ju kvar om jag hittar någon låtide som jag vill jobba vidare med senare
men det är ju lusten att skapa som driver en, inte och finslipa som en putsb,,,
för då dör skapar glädjen
mitt mål är att få till en sådan ljudbild som jag är nöjd med
på ett snabbt och enkelt sätt sedan om det inte är super ja det får man leva med
men av det jag har upplevt de senaste två åren då jag gick över till pc från porta
är mil i från vart jag stod då
tack för feedback
--- Slut citat ---
Jo, precis. Jag tycker du har helt rätt attityd. Låta det kreativa gå först. Det blir lite olika typer av musik, om man gör för stunden eller funderar lite längre på allt, helt klart. Tycker bara det skulle vara kul att höra något mer genomarbetet ifrån dig faktiskt. Snabba metallåtar, påsklåtar, blueslåtar, rustalåtar osv, har vi hört :) Lite av båda världar liksom. Hoppas du förstår vad jag menar.
Rocka på!
Ola:
--- Citat från: MaxB skrivet 18.03.2009, 18:07:22 ---Bluttan blä? Nä! - Bluttan bla! Ja, hulla!
Skönt sound!
--- Slut citat ---
Hej MaxB
gött att du gillar soundet då är jag inte så fel ute då
Hej Eko jo här utväcklar man sig
det går ju inte göra en bluttan blä låt utan bluttan blä text och sång :D (man e ju inte riktigt riktig :P) men kul var det :lol:
Hej hellpig jo men visst lite separerat blev det, lite lite kanske men jag var lite feg
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida