Forum > Färdiga produktioner

guran - bluttan blä

<< < (5/5)

Ola:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.03.2009, 00:44:19 ---verkligen skitbra skissblock. Håller med ovan att det vore sköj med en genomarbetat grej...tror det kunde bli hur bra som helst :)

...men vet precis hur det är att jobba med kreativiteten som motor :)

--- Slut citat ---

jag hajar inte var snäll och förklara
vad ska jag göra för att det ska vara genomarbetat .

Emulator:
Ah :)

jag tycker du är skitbra på att hantera instrument, och även sången låter bra. Oftast verkar det som du säger att en ljudbild sätter sig snabbt. inget fel alls med det :)

Men det vore roligt att höra dig göra lite progressive typ...långa låtar med massvis av gitarrinstatser, spännande och galna produktioner etc :)

min tanke :)

Harmonica mike:
Tjabba Ola.

Blues med feeling,yes!

Bra sång också Ola,skitläckert!

Guror och övrigt är som vanligt toppnotch!

Finns inget att tillägga om mix.

Diggar detta som tusan.

Mvh
Micael

Ola:

--- Citat från: Emulator skrivet 23.03.2009, 01:51:43 ---Ah :)

jag tycker du är skitbra på att hantera instrument, och även sången låter bra. Oftast verkar det som du säger att en ljudbild sätter sig snabbt. inget fel alls med det :)

Men det vore roligt att höra dig göra lite progressive typ...långa låtar med massvis av gitarrinstatser, spännande och galna produktioner etc :)

min tanke :)

--- Slut citat ---

Hej Emulator stort tack för ett väl utryckt svar nu hajar jag  ^_^ i min lilla värld har jag aldrig tänkt på låtens längd
och på olika partier. tror man kan säga av ren slapphet och kanske lite ide torka. när låtarna blir korta är det oftast för att det inte går att stretcha uuuuutt dem mer utan att bli långtråkig.
Jag tackar dig för sparken som kanske ger tummen ur för satsa lite mer tid på mina projekt rent musikaliskt i stället för ljudbilds fixering

Mvh

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 23.03.2009, 09:14:25 ---Tjabba Ola.

Blues med feeling,yes!

Bra sång också Ola,skitläckert!

Guror och övrigt är som vanligt toppnotch!

Finns inget att tillägga om mix.

Diggar detta som tusan.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Hej Hm
Ja det där med sång sitter några hundra mil inne
och är inte det första som kommer ut
så jag säger Kul att ni överlevde och jag med  :lol:

Ja det är märkligt man kan ta hur mycket kritik på gitarr liret som helst
men knappt något på sång som man aldrig håller på med
man e ju skruvad