Forum > Färdiga produktioner

Michael Hansson & Moa Gagnert - Wanted

(1/4) > >>

popmike:
LÅTNAMN: Wanted
ARTIST/GRUPP: Michael Hansson & Moa Gagnert
GENRE: pop
LÅTLÄNGD: 3.43 min
KOMPOSITÖR: Michael Hansson
PRODUCENT: Michael Hansson
EV. MEDVERKANDE: Moa Gagnert på sång
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
OMSLAG: http://www.kontrollrummet.com/forum/Themes/Musiconica/images/logo.jpg

Åsa:

--- Citat från: popmike skrivet 17.03.2009, 12:09:40 ---Hej hej!
Jag heter Michael o är i dagsläget hobbymusiker. För mig är låtskrivardelen No1. Det tekniska kommer tyvärr i efterhand, då det sprutar ut idèer hela tiden o "man" vill ju inte missa vissa sådana tillfällen precis. Så där tar jag "bara" ett steg i taget, men uppskattar självklart tips o sånt. Jag har påbörjat några samarbeten nu,  bl.a med Åsa Wetter. Åsa är en klippa på sång, o hennes sång passar mina låtar o vice verse. Har precis "upptäckt" KR, och det verkar vara toppen så vitt jag kan se/höra :)
Ha det fint.
Hälsningar
Michael Hansson  :)

--- Slut citat ---

Tjenare och välkommen får jag vara först att hälsa då! Jag har ju redan "presenterat" dig lite här genom Horizon  :)
Nu la du din presentation under färdiga demon så antingen om nån moderator flyttar denna till Medlemmar eller så laddar du helt enkelt upp en låt här också i samma inlägg så slår du två flugor i en smäll så att säga  :D Här kan man lätt slå sönder några timmar (som man egentligen inte har!) Du klurar snart ut hur det funkar här med inlägg, ladda upp låtar etc. Hej & vi hörs!

MaxB:
Låter trevligt. Moa har en god röst också!

Markus Broberg:
Hon låter lite som Maria Mena, vilket är jävligt bra:)
Superskön låt:), bra proddat.

asti:
Kul att du har hittat hit Michael! Tycker du är en väldigt duktig låtskrivare och producent, så det ska bli kul att följa dina förehavanden här, precis som det var på allears! Skön låt du fått till här och fin sång av Moa!
/Peter alias Asti

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion