Forum > Färdiga produktioner
perrra - Himlen måste sakna en ängel
perrra:
Here you go .
Ett liiitet C som blev CD :) enda felspelningen, och naturligtvis var den helt solo där ahah
Hellpig:
Helt ok melodi för ett sånt tillfälle, men sången på inspelningen kunde ligga lite högre tycker jag.
perrra:
--- Citat från: Hellpig skrivet 16.03.2009, 21:32:22 ---Helt ok melodi för ett sånt tillfälle, men sången på inspelningen kunde ligga lite högre tycker jag.
--- Slut citat ---
på filmen eller låten?
Vi sket nämligen i mikrofon till becca i kyrkan vilket vi ångrar nu :)
Harmonica mike:
Jo upp med sången i volym på studio inspelningen.Rebbeca sjunger ju guld här så det vill jag höra tydligare..
Kyrko inspelningen blev ju rätt låg i volym sång mässigt,men riktigt kul att du delar med dig av det.
För att inte tala om din blogg :wub:
Vaknade i lördags morse klockan 04:00,och nej jag var inte bakis :)..Hittade till din blogg här på KR av en slump,och den förgyllde hela min morgon.Mycket kul och lärorikt hur du trilskas med guran..Jag har samma problem :D
Fint med familjen också runt i kring din studio,det sätter liksom Perra på kartan - det blir på riktigt.Mycket uppskattat som sagt.
Mvh
Micael
perrra:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 17.03.2009, 00:18:16 ---Jo upp med sången i volym på studio inspelningen.Rebbeca sjunger ju guld här så det vill jag höra tydligare..
Kyrko inspelningen blev ju rätt låg i volym sång mässigt,men riktigt kul att du delar med dig av det.
För att inte tala om din blogg :wub:
Vaknade i lördags morse klockan 04:00,och nej jag var inte bakis :)..Hittade till din blogg här på KR av en slump,och den förgyllde hela min morgon.Mycket kul och lärorikt hur du trilskas med guran..Jag har samma problem :D
Fint med familjen också runt i kring din studio,det sätter liksom Perra på kartan - det blir på riktigt.Mycket uppskattat som sagt.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tack . va roligt :)
Ja... det förbannade instrumentet!! jag har 4st gitarrer här nu, tänk folk när dom kommer hit som inte träffat mig förr, dom tror jag är e jääävel på gitarr hahah :D
Men skam den som ger sig, nästa steg är att lära mig hur man spelar in distade guror typ. hur ackorden ska vara , eler ja.. hur man TAR dom rättaresagt :)
Tack harmonika!! nästa videoblogg innehåller även min lite fyllevideos :D bla "Dubbelklotet" i bowlinghallen, då jag råkar kasta ena klotet på en annans bana och ner i hans ränna innan han kastat sitt andra :wub:
;)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida