Forum > Färdiga produktioner
1up-Lemonchord
1up:
--- Citat från: equality skrivet 19.04.2007, 00:56:28 ---Gillar kompositionen och stör mig inte på stilbrotten. Cembalolljudet är jobbigt och jag har ett bättre i Gigastudio om du vill testa?
MEN kan du inte testa ett annat instrument, piano eller stråkkvartett?
--- Slut citat ---
Kul du gillar de. :) Gör du också musik? Skulle va spännande å höra.
Piano är bra förslag som är testat. Har ju Steinbergs The Grand som tyvärr låter väldigt sterilt och tråkigt, men med ett bra pianoljud skulle det kanske låta riktigt bra?
Stråkkvartett låter som ett en spännande grej att testa. Dock. Krävs en del jobb. Har allt på samma MIDI-spår just nu. Inte för att jag är så jättelat men. ;) Kan ju testa lägga samma stråkljud på allt och se hur det låter.
Jovisst är cembalon ganska mycket annat än mjuk och njutsam i längden.
Tack för erbjudandet om GIGA-cembalo. Om vi säger så här då. :) Prövar stråkar först, sen om det inte duger skickar jag dig ett PM. :)
equality:
Visst, any time! :)
Dividend:
cembalo kanske inte är det bästa valet här nä. ;) Purcell är bra på det, men hmm, vet inte vad jag skall säga. Lustig liten sak du satt samman! :)
1up:
Ny uppdaterad mix med FETT cembaloljud som låter fantastiskt! Vad tycks? Låten hittar du i första posten.
Svar till Dividend: Kanske inte bästa valet i förra mixen. :) Men till den nuvaranda då? :D
equality:
Låter jättebra! ;) :D
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida