Forum > Demolåtar
Rebecca - My Way !
perrra:
LÅTNAMN: My Way!
ARTIST/GRUPP: Rebecca Hallberger
GENRE: Pop/Rock
LÅTLÄNGD: 2:03
KOMPOSITÖR: M. Persson / R. Hallberger / J. Ekestubbe (djonas)
PRODUCENT: Perrra
EV. MEDVERKANDE: Djonas på... gissa vad? .. guror :)
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3
Ja.. väljer att skapa en ny tråd i detta ämne, med tanke på att låten fått helt ny karaktär, nymixad, nya gitarrer och ja.. allt är fan omgjort :)
Hoppas ni gillar detta!
http://mirror.perrra.nu/Perrra_Becca_Djonas-My_way.mp3
[mp3=200,20,0,center]http://mirror.perrra.nu/Perrra_Becca_Djonas-My_way.mp3[/mp3]
MaxB:
Jag finner inget som sticker ut och gör det spännande (i mina öron) men bra arrangemang och sound (förstås ;))
Vad hände med "The Sky"? Drog ni tillbaka den till förmån för schlagerfestivalomgången 2010.
Det gör ni rätt i, i så fall. Jag tror det är ett bra drag från er sida, om det är så. Den é bäst!!!
perrra:
haha... det blir nog deleteknappen på denna .
Så jävla sjukt ... För -JAG- tycker att låten är ascatchy, och skitbra..
Och skivbolaget sa samma sak:
Jag vet faktiskt inte. Börjar ganska skönt, sen blir det något rockigt över låten. Omöjligt att säga om den är bra eller inte på det här stadiet. Känns snarare som att den inte är så bra, vilket jag bara baserar på vad jag hör i nuläget.
he he .. Och efter det så gav jag mig fan på att göra om låten, så djonas fick lägga nya guror (22st spår) och sen prcoddade jag om allt, mixade om virvlar, rides, cymbaler samt strings..
ändå säger ni samma sak.. det borde vara ett tydligt tecken på att ... bye bye "My way" :)
Tack Maxie!
Den låten "TOuch the sky" ligger inte ute just nu förrän jag vet vart den går, skivbolaget gillade den starkt! så vi får se :)
freddy:
Gör om till dansband och kräng den till dina polare scotts :lol:
ante:
Det jag spontant tänker är att den är ganska rak, det blir inget lyft när refrängen kommer.....inget som bygger upp till refrängen....det händer inget..
JAg förstår varför du gillar låten, den har något....
Men det behövs något mer. :)
Så My way or the high way...ha...h..a..h...a hrm :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida