Forum > Färdiga produktioner
Markus Broberg - Svarta Solen
Markus Broberg:
--- Citat från: mahan skrivet 13.03.2009, 01:23:10 ---Tjou Marcus and....Boysentrigger!
Sitter som gvjutet, gillar skjutet! :D
Ändå är det så kallt ... så kallt.... trumpetljud .... feidaut....
Sketasnyggt början, akustiska gitarrerna, tjockt o bra!
h. johan
--- Slut citat ---
Tack Mahan:)
Åsa:
Glad överraskning var ju detta! Skönt kaxig låt, jäkligt bra när det drog igång!
Ni sjunger kanonbra, och som sagts, väldigt lika in rösterna, tonen. Nu står du liksom bakom Malin och sjunger, jag skulle vilja höra er båda, panorera ut pyttepytte så ni står lite bredvid varandra istället. Det tror jag skulle göra mycket för låten. HÖGRE sång på refrängen, var tog dom vägen :blink: kände jag.. Gillade verkligen låten, och Malin sjunger sådär kaxigt enkelt liksom som jag skulle vilja kunna men inte kan. Snyggt.
Slutet harmonierade inte riktigt med låten på nåt sätt, blev så försiktigt snällt. :) (och så är jag rätt skeptisk till introt , vore det inte snyggare med bara gitarren istället för den lite smått hysteriska vad det nu kallas? Förlåt men jag blev lite nervös på den haha! Men smaksak är det såklart.)
Bra låt!!
Markus Broberg:
Tack Åsa:), snälla ord:)
Ska kolla upp hur det blir med mer Pan, man tänker inte på sånt själv av ngn anledning:)
Här hemma är refen effektfull, vill inte att sången ska vara för hög där, mest som en kör, men jag kanske testar som du sa.
Slutet gillar jag ju också :ph34r:
Jag vill ha CYMBALEN i början :P
/Markus
Åsa:
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 14.03.2009, 00:25:30 ---Tack Åsa:), snälla ord:)
Ska kolla upp hur det blir med mer Pan, man tänker inte på sånt själv av ngn anledning:)
Här hemma är refen effektfull, vill inte att sången ska vara för hög där, mest som en kör, men jag kanske testar som du sa.
/Markus
--- Slut citat ---
:lol: Då ska du helt klart ha kvar introt och outrot så, man kan inte lyssna på alla, man FÅR vara helt nöjd själv! Testa lite med sången du, nu känns det mer som att du dubbar henne, istället för att ni sjunger duett :)
Markus Broberg:
--- Citat från: Åsa skrivet 14.03.2009, 00:27:38 ---
--- Citat från: Markus Broberg skrivet 14.03.2009, 00:25:30 ---Tack Åsa:), snälla ord:)
/Markus
--- Slut citat ---
:lol: Då ska du helt klart ha kvar introt och outrot så, man kan inte lyssna på alla, man FÅR vara helt nöjd själv! Testa lite med sången du, nu känns det mer som att du dubbar henne, istället för att ni sjunger duett :)
--- Slut citat ---
Hehe:)
Ja precis, blir mer som dubb!
Ska kollat:P
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida