Kontrollrummet

Bevakning av trådar?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Har inte hittat att man kan få bevakning via e-post på trådar man är intresserad av. Är det jag som är blind (har dock glasögona på), är det ngt som kommer eller klarar vi oss utan detta?
Me, Myself & I


Utloggad Anders

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
    • Dj Zero

Utloggad android

  • Synthrobot
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 476
  • Bitcrushed
    • Visa profil
    • New Modern Angels
Nån mer än jag som tänkt på att terminologin på det här forumet ibland är lite udda. Det står t.ex. en massa grejer om "tavlor" i inställningarna...??


Utloggad tsmalmbe

Så är det. Om nån är hugad att gå igenom n stycken textfiler, varsågod, jag skickar gärna över dem. Inte precis på prioritetslistan för tillfället för mig.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Anders

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 241
    • Visa profil
    • Dj Zero
Kan intyga att det är väldigt mycket jobb att åtgärda. Eftersom orden finns
i flera olika former kan man helt enkelt inte köra "find and replace", t.ex. underrätta,
underrättad, underrättelse, och på vissa ställen i filerna kan ordet ha att göra
med något annat och skall därför lämnas som underrätta.

Det är alltså frågan om en vanesak tror jag.


Utloggad tsmalmbe

Men fortfarande och på allvar: om nån vill, så fritt fram. Det bör göras nu innan vi blir vana. Om en vecka är det för sent.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Thomas

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 73
    • Visa profil
    • Beatscape
Skicka gärna, så kan jag ta mig en titt.

Nu har vi en blogg och Facebooksida också!


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
Nån mer än jag som tänkt på att terminologin på det här forumet ibland är lite udda. Det står t.ex. en massa grejer om "tavlor" i inställningarna...??

tavlor works for me, vi bor i sverige, och vil ha svensk nomenklatur där det går :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad Thomas

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 73
    • Visa profil
    • Beatscape
Nån mer än jag som tänkt på att terminologin på det här forumet ibland är lite udda. Det står t.ex. en massa grejer om "tavlor" i inställningarna...??

tavlor works for me, vi bor i sverige, och vil ha svensk nomenklatur där det går :)

Jodå, svenska ska det vara - men personligen tycker jag att det ska stå "sektion" istället för "tavla". Men viktigast är att byta till "bevakning" istället för "underrättelse".

Nu har vi en blogg och Facebooksida också!


Utloggad Kornstad

  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 965
  • Fortes fortuna adiuvat
    • Visa profil
  • Soundcloud: user-954108238
Jaja, så det var mitt under näsan på mig iallafall. Trodde väl att det skulle vara så.
Jag tolkade Underrätta som ngt helt annat så jag brydde mig aldrig om att klicka på den ens.

Men det var trevligt att den funktionen fanns. Nu blev man ännu lite mer  :wub: i den här sidan.    :P
Me, Myself & I


Utloggad Neko

  • Beatmaker
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 140
  • Jag hatar myspace
    • Visa profil
Översatte delar av forum.studio.se tidigare, är inte främmande för att ta mig en titt.
Mixar och spelar in eget och andras material. Gör även gärna house-remixar.