Kontrollrummet

Känner du dig laddad :)

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.
Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.
ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik


freddy

  • Gäst
Hejhopp,

Har inget att erbjuda er grabbar. Men jag funderade lite över "ersättning utgår ej"? Alltså ingår ersättning?  :lol: Kanske bara är jag, men tyckte det var lite konstigt formulerat.
« Senast ändrad: 04.03.2009, 21:42:17 by freddy »


Utloggad ante

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 311
    • Visa profil
Hejhopp,

Har inget att erbjuda er grabbar. Men jag funderade lite över "ersättning utgår ej"? Alltså ingår ersättning?  :lol: Kanske bara är jag, men tyckte det var lite konstigt formulerat.

HEjsan

Det handlar om att bygga upp en förväntning att ersättning, ja, utgår, JA, ej, nehe...hehe
den kanske är lite knasigt formulerat, men men, huvudsaken är ju att vi förstår ;)


Utloggad RMX

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
    • Cut & Paste
Håller inte med om att det e knasigt formulerat alls, det är faktiskt korrekt svenska  ;)
/ han som skrev delar av det
Låtskrivare, producent, remixare, A&R


Utloggad dubbelv

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 91
    • Visa profil
Hallå där!

Ni kan ju alltid svänga förbi min myspace och titta ifall jag är något att ha  :P


Om jag är här, och du är där, vart är då vi??  www.myspace.com/wwwester


Utloggad Mikke

  • Anti RIAA
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 669
  • Mac e kul!
    • Visa profil
    • Midnight music
Hej på dig

Jag heter Anders Larsson och jobbar tillsammans med Fredrik Muskos som ett låtskrivarteam. vi har i dag ett stort bolag i ryggen som ger ut våra låtar.
Vi söker en demosångare/sångerska som har till gång att kunna spela in sång på våra låtar.
ersättning utgår ej, men detta är en chans för dig att höras i ett bra sammanhang för personer i branschen

PM:a om du är intresserad

väl mött

Anders & Fredrik

Helt riktigt så är betalningen att man får kontakt in i branschen, vilket ofta är mycket viktigt. Däremot så tycker jag särskrivningen blev kul :) ( ifylld med bold ;) ) / Mikke


freddy

  • Gäst
Håller inte med om att det e knasigt formulerat alls, det är faktiskt korrekt svenska  ;)
/ han som skrev delar av det

Ja, jag såg det. Googlade lite :) Kanske bara jag som reagerade på formuleringen som sagt. Något jag missat kanske. Men varför krångla till det liksom. Bättre att skriva det så även folk som freddy förstår ;)

Back on topic kanske? Lycka till iaf grabbar. Ursäkta mitt tjatter. 


Utloggad RMX

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 107
    • Visa profil
    • Cut & Paste
@freddy: lugna puckar :) Men slarvigt av Ante att särskriva, hehe
Låtskrivare, producent, remixare, A&R


Utloggad Markus Broberg

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 001
  • Kommenterar bara på det som jag gillar.
    • Visa profil
    • Mörka Skogen
Jag kan:O
Mina mixkunskaper är begränsade: Kommenterar bara på det jag gillar.

Jag lyssnar däremot på nästan allt:)