Inte för att det hjälper dig något vidare, men jag kunde inte bortse från ljuden eller särskilt den där leaden. Klarade inte av att höra om det fanns något där under. Rent allmänt tycker jag att ljuden, ljudbilden är minst lika viktig som melodi, rytmik osv för hur man uppfattar ett stycke musik. Inte att man måste ha det bästa men man kan inte heller ha vad som helst och få det att bli guld.
Trummorna låter reagge ibland men lyckas inte riktigt bidra med både sväng och stadga.
Det var ju int så muntert! 
Men seriöst så jag ju inte gjort nåt nåt större jobb med låten. Satte lite kött runt melodin med Hypersonic. Bara för att höra om ideén o melodin är värt att fortsätta på 
h. Johan
Ibland kanske man skall vara tyst?
Visst fattar jag att det är en rå skiss med långt ifrån det sound den kan få med mer tid och arbete. Dock så ville jag kommentera dels därför att jag tror att det är bättre med mer input och aktivitet på demoforumet och dels för att jag tyckte jag hade en poäng med att det kan vara svårt att bedöma ett stycke om man tycker (en del av) ljuden låter "fel" eller klart tveksamma. Jag tyckte ärligt att det var svårt att höra den eventuella kvaliteten och upplyste om det.
Nu är ju jag den vad jag kan se den ende som ger någon form av (tveksamt om det verkligen är negativt) negativ kritik. Det borde väl inte vara så farligt
Skall det verkligen vara obligatoriskt att gilla allt? Jag har gett dig ärliga uppmuntrande omdömen så då borde väl några synpunkter som inte nödvändigtvis är smickrande inte vara så svårsmälta? Det är knappast jag som får blodpropp.
Jag tycker att man kan hålla igen om det är någon som är helt ny och grön men uppfattar inte dig vara i den kategorin. Håll huvudet högt - du har gjort bra saker tidigare och kanske är denna storartad? Jag sa bara att jag inte klarade av att bedömma utkastet. Du har fått en hel del beröm så kör på och var glad istället 
Om du föredrar det så kan jag låta bli att kommentera dina låtar?
Ok, DG!
Hamnar tydligen dagligen att be om ursäkt för mitt beténde. Har för allt i världen ingensomhelst avsikt att såra nån med mina inlägg, min humor är inte uppskattad av alla, bara e så.
Och du har helt rätt i din kritik, ljudbilden e galen, trummorna e dålig reggaekopia. Och jag ville ju förstås förklara för dig en orsaken till detta, vilket jag gjorde.
Och dendär kommentaren med blodproppen, (ok dåligt skämt) hade ju nog ingenting med ditt inlägg att göra..
Och vad det gäller kommenterandet av mina alster här på forumet kan jag ju inte inverka på, det måste var och en besluta själv. Men jag e glad över all kreativ kritik jag kan få, och räknar mig nog fortfarande till dom gröna här, har faktiskt inte varit medlem en månad än.

h. Johan