Ok, färdig för all framtid då, men ändå har jag några synpunkter.
positivt är din sång här marre! Ett mycket mjukare läge än vanligt, och jag tycker det funkar. Tror dessutom inte det är helt skitenkelt att sjunga denna melodin i verserna.
Kul med ljusare toner än vanligt också. Tror jag lyssnade på en tidigare version där sången lät som den va insjungen rätt tidigt i skapandet, utan att utrymme för repetition hade funnits. Låter bra mycket stabilare nu.¨
Riktigt fiol är ju skitbra, vill också ha

Sen gillar jag de enkla melodierna i sången, passar riktigt bra. kanske lite stämmor runt ikring huvudstämman marre?
Däremot tycker jag att soundet på fiolen är lite vasst, och det låter lite brusigt när den snurrar igång. Lite hög i volym upplever jag den när den kommer in, kanske 1 db ner eller så, eller så bara sänk runt ett par Khz?
Pianot tror jag skulle behöva spelas av en pianist, låter inte som en pianist skulle spelat det såhär, låter mekaniskt.
sen, ett litet reverb skulle jag smygit in, bara lite rymd. Kan köra lite lågpass på det för att slippa så mycket action, utan istället låta ambiensen vara lite anonym =)
Nå, lite tyck blev det iaf. Min personliga åsikt är att ni raggar rätt på nån som blåser av den på piano, marre lägger nån finstämd stämma kring sin sång, osso peta på litet reverb.
mina 0.02 USD