Kan du inte försöka sjunga än mer milt på vissa ställen? så att allt som är kvar mest blir en viskning kanske?
Sången sitter riktigt bra på refrängen!
Det här skrev du angående den äldre versionen vi gjorde i våras, och jag har fnulat på det och sen försökt göra den här numer avskalade versionen till nåt mer finstämt, om jag sen lyckats vet jag ej
Yllet:Det var rätt svårt att sjunga tillbakahållet och dämpat på denna visa, med en massa toner som ska sitta, helst på pricken, en rejäl utmaning! Min största skräck (nästan en fobi) är att låta dansband/schlager eller nån slags skolfröken i kyrkan, så jag glider en del på tonerna, men men, jag tycker uttrycket ändå känns rätt. Tack
Divi:Underbar prestation av Ellena på violinen och jag tycker denna visa (numer, den var orkestrerad innan och mer pompös) har vunnit massor på att du skalat av och låter den rena melodin komma fram, utan en massa krusiduller. Verkligt snyggt piano här oxå
Lighthead, Spacetrucker, Rattle, Uriah: Kom gärna igen och tyck till om den nya versionen, om ni orkar, tack

/Marre
« Senast ändrad: 01.09.2010, 18:01:41 by Marruschkka »
https://soundcloud.com/tokstollan