Underbart bra... och outrot blev ju helt klockrent, så skulle det ju vara!!
Allt är så bra så bra, fan va bra ni är 
tack snälla Åsa

*haha*
I morse vaknade jag med er låt i huvudet. Den gick om o om igen. Med en liten skillnad. "I kattsand sitter jag fast" var testen. *fnissar* Undrar vad jag drömt om innan dess. Men låten är så kvidande bra att den har varit med mig i sinnet i flera dagar fast jag bara lyssnat på den tre gånger. Nu ska den in i min telefon (och era andra också som jag inte lyssnat på) och åka tåg med mig i morgon. Mysigt 
frågan är var man helst sitter fast =) jätteroligt att du gillar låten iaf och hoppas de andra två oxå faller dig i smaken, tack

Har varit här och lyssnat några gånger, men kom inte på nåt att skriva.
Låten är både medryckande, lite deppig/sorglig men vacker och det visar sig i sånguttrycket. Som är bra.
Jag gillar allt med den här låten. Kompet är fasen det bästa jag hört på länge, det lämnar plats för sången SAMTIDIGT som det är ganska invecklat och trevligt att följa för sig..
Kommer ihåg att jag skrev tidigare i tråden, att texter betyder mycket i pop. Ganska skönt (!) att ni har skrivit den deppigaste texten jag hört på länge, och inte de vanliga positiva, hurtiga texterna.
Som iofs hade passat den här låten också.
Bra!
tack snälla för den kommentaren, jätteroligt att få kommentar på texten oxå, jag håller med dig om att texterna är döviktiga i pop så det känns kul om den kan beröra på nåt sätt, den kan nog upplevas som deppig, det har du nog rätt i

,, fast den ska nog va lite både och

Riktigt bra och välproducerad låt det här!
Sången är mycket snygg och skånskan är riktigt härlig 
Finns inte så mycket att skriva annars förutom att det är en mycket bra låt, hade utan problem betalat för att lyssna på det här.
Bra jobbat 
tack så mkt, jag är uppriktigt förvånad över att ingen ännu sagt att det låter förjävligt med skånska

vem ska bli den förste att våga säga sanningen

Vill bara upprepa hur suveränt bra den här låten har och vilken sagolik hook i refrängen! Man bara surfar iväg på en sanslös glädjevåg! 
Har lyssnat på den dagligen nu för att inspireras och bli på gott humör! Klart bättre effekt än mina Omega-3 tabletter!
Rekommenderas att lyssna på en gång varje morgon och kväll! 

och den är gratis och allt, omega 3 är väl svindyra ?? tack så väldans mkt för de vänliga orden,
nu hör ni det alla, doktor Asti säger en gång på morgonen och en gång på kvällen......