shit vad roligt att det gillas
Emulator: det gjorde mig verkligen superglad att läsa ditt inlägg, man vill ju alltid att det man förmedlar skall kännas trovärdigt och om det känns som en symbios mellan text,musik och sånguttryck så är nog så mkt vi bara hade kunnat önska. jag har lagt ner många mil på texten faktiskt så det känns skitkul när den når fram.
tack det var finare komplimanger än jag kunnat drömma om
equality : tack, vad roligt att det gillas och kul om refrängen upplevs som stark, det vill man ju alltid få till
Guran: skitkul att du gillar låten, ja jag tycker miklo har lyckats jäkligt bra med sångljudet. är texten svår att höra genom hela låten eller bara i partier ? jag själv upplevde 2:a versen som lite för låg !
Dividend : än så länge så har ingen sågat oss för dialekten,, konstigt

. jag håller med om att texten är jätteviktig och får inte bara bli nåt att hänga upp melodin på, så jag hoppas att det räcker att höja den lite för att den ska nå fram ?
asti wow, en reffe som ger gåshud, det var mer än roligt att höra

tack! ja så var det det där med texten
Åsa : puhh, sikken tur att du gillade det Åsa, jag måste säga att jag var rätt nervös och rädd att du byggde upp förväntningar som vi inte skulle kunna leva upp till

tycker du sången skall upp över hela linjen ? jag märker mest i andra versen. tack för lyssning och roligt att det gillades
cykeln : jätteroligt att det gillas, tack, ja schlagerfestivalen hade väl inte varit fel,, hyfsad marknadsföring

jättekul att höra att refrängen gillas. angående texten, förutom volymen då, så var det fint beskrivet att orden kliver fram så småningom och även som du säger EMU att det tar några lyssningar,, det är inte fel, tycker jag heller (öhh vad var det för svenska ?)

avslutningen ja, jag gillar den som den är men har även sjungit in en liten malande ordlek som jag skulle vilja testa hur det skulle tas emot,,miklo
jonnerstone : vad är det du säger, ska vi göra en Biscuitlåt av allting har sin tid ? ja varför inte egentligen,,den finns ju ! I lite modernare tappning så...
Marruschkka : vad roligt att du gillar den,, jaja sången ska upp

tycker du den ska upp över hela linjen eller bara vissa partier ??
Markus Broberg : tack så mkt

det värmer,
tack alla för lyssning, vi hoppas väl att det inte ska dröja fullt så lång tid till nästa låt