Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (2/20) > >>

Dividend:
Gillar detta.

Jag tycker dialekten har jag som skåning inga problem med, men fattar fan inte vad ni sjunger :D I alla fall på första lyssningen. Kanske skall sången upp? :P

Tycker texten är jävligt viktig i pop. För mig, så den får gå här tills jag förstår hur genialisk den är. Gillar er ansats helt klart, trots saker man skulle gjort annorlunda själv i själva eh kompositionen :) Men det vore ju trist om alla tänkte likadant och jag gör ju inte pop och sånt så ofta.

Skön BB-låt :)

asti:
Underbar låt med en refräng som ger mig gåshud! Skitbra sång och mix/arr/produktion! Fastän jag är "halvskåning" uppfattar jag inte hela texten, så lägg gärna upp den!

Emulator:
Angående texten tycker jag om att man inte hör den komplett på första lyssningen. Viss saker mår bra av att man får lyssna extra för att få höra, och när men väl vet om texten, så är det lågmälda så himla bra :)

Åsa:
För att använda ett slitet uttryck -Äntligen!
Erkänner att jag blev lite smått orolig för att jag skulle ha lite för stora förväntningar eftersom jag verkligen tokgillar dom andra låtarna ni har.. men jag blev inte besviken, alls! Sån SNYGG låt!  :wub: Jag har lyssnat ett antal varv här nu och hittar inget att peta på förutom att jag gärna vill ha upp den kanonbra sången litelite, hört den förut?  ;)

Låten är proffsig, radioklar, allt är snyggt, refrängen är underbar helt enkelt.
Tack för ännu en kanonlåt, ni är ett bra team ni!  :D

/Åsa

cykeln:
Tittade på schlagerfestivalen i går kväll - fram till röstningen
Ingen av de låtarna har något på denna!
Varför kan inte ni vara med?
Refrängen är bara sådär super som en sådan ska vara
Maffigt ljud
Hör inte texten så bra - trodde det var på engelska först - men öronen vänjer sig och orden kliver fram
Jag är inte så förtjust i synth-ljud (ex det som inleder) men det är ju en smaksak.
Skulle kunna vara lite körer i den långa avslutningen?
Gå till radion utan att passera gå!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion