Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (8/20) > >>

Åsa:
Bra att den här tråden fick liv igen! Mer Biscuit Barney till folket  :)
Den här och dom andra låtarna borde snurra i radio..

Clemens:

--- Citat från: drloop skrivet 20.07.2009, 11:58:49 ---
--- Citat från: Clemens skrivet 20.07.2009, 11:51:27 ---Riktigt bra!...kompetent på alla vis..otroligt snygga harmonier på refrängen där basen bryter harmonierna på ett sätt som jag verkligen gillar..Rösten är cool men tycker den ligger på gränsen till att göra ont i öronen  (vass, diskantig ) lyssnar i Ultrasone Proline 2500..och dom brukar inte ljuga, en mindre justering där så är det klart! ( i mina öron ) :)
Rackarns bra! /C

--- Slut citat ---

OBS! Ingen kritik till dig Clemens...
Men jag tycker många här på forumet är lite fega med att det smäller på lite i toppen.
Lyssnar man högt skall det kännas ibland.
Min personliga åsikt.

Jag tycker sången sitter som en smäck.

:D

--- Slut citat ---

Absolut!..gillar när det experimenteras och när man går utanför ramarna, men tycker soundet känns liiite obekvämt..ingen större grej men reagerade lite på detta! :)

Clemens:

--- Citat från: drloop skrivet 20.07.2009, 12:17:41 ---Lyssna på Bonos röst i Beautiful day... där är det ibland nära att öronen kroknar....

--- Slut citat ---

he..he..jo finns väl inget rätt eller fel, bara tycke och smak../C

jonnerstone:

--- Citat från: lnetzel skrivet 20.07.2009, 11:06:21 ---en liten parentes...denan låten är asbra men.... håret stod rätt upp på armarna när jag lyssnade på refrängen till "Var e du" på er myspace sida... fy fan vad bra, rösten är så grymt mysig! Messa mig gärna när det finns mp3or att ladda ned ner köpa!

--- Slut citat ---

Hej!! Kul att du gillar. Vi har tre låtar för tillfälllet och alla tre går att ladda ner som Mp3:or här på Kr.

Var e du

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=5703

Imorgon är försent

http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?topic=9405

Och då Kvicksand som den här tråden handlar om   :D

Det är bara att ladda ner.

Tack så mycket än en gång för positiv respons

jonnerstone:

--- Citat från: Åsa skrivet 20.07.2009, 11:55:35 ---Bra att den här tråden fick liv igen! Mer Biscuit Barney till folket  :)
Den här och dom andra låtarna borde snurra i radio..

--- Slut citat ---

Du e bara för söt  :wub:

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion