Forum > Färdiga produktioner

Biscuit Barney - Kvicksand

<< < (9/20) > >>

jonnerstone:

--- Citat från: drloop skrivet 20.07.2009, 11:30:02 ---Hur kan jag ha missat denna?

Bra gjort!

Finns inget att klaga på.
Genren synt är ju inte den mest besökta på forumet...

--- Slut citat ---

Tack så mycket. Tur att du upptäckte den nu då. Nä synthgenren är väl inte överrepresenterad. Men du, Emu och några till kämpar tappert  :D

jonnerstone:

--- Citat från: Clemens skrivet 20.07.2009, 11:51:27 ---Riktigt bra!...kompetent på alla vis..otroligt snygga harmonier på refrängen där basen bryter harmonierna på ett sätt som jag verkligen gillar..Rösten är cool men tycker den ligger på gränsen till att göra ont i öronen  (vass, diskantig ) lyssnar i Ultrasone Proline 2500..och dom brukar inte ljuga, en mindre justering där så är det klart! ( i mina öron ) :)
Rackarns bra! /C

--- Slut citat ---

Man tackar för berömmet. Den här är som nämnts tidigare inte riktigt färdig. Har upptäckt saker i efterhand och kommentarer från er på forumet som skall testas. Men jag försöker hitta tiden och lusten att sätta mig ner med det. Men det blir kanske i veckan om allt går som planerat.

Ps. Chariot är asgrym.

mahan:
Tjou!
Absolut njutningsbart alster, härlig passion i sången o stämmorna :wub:
Det enda jag sågar på e trummorna, deras sound sitter inte in i resten av helheten, kanske dom e onödigt tunga, får inte riktigt tummen på det men...
4/5 rattar! :)

h.  johan

Wernborg:
Vansinnigt bra produktion. Låten är väl inte lika fantastisk, men det luras jag gärna att tro när det låter så här in i hå-vete bra.

Tänker vara jättetråkigt och sälla mig till trumkritikerna. Lite för maffigt och "pluggigt" ljud för denna produktion kanske.

Mmmmmm va bra.

Harmonica mike:
Straffet man får betala för att vara ute i vildmarken och lukta på blommorna och slåss med myggen:

Man missar många pärlor - skitbra detta Micke. Gillar skånska uttrycket i sången,lite rysningar faktiskt fast det inte är min påse.

Över dj&%#t bra!

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion