Kontrollrummet

För få demos på mainside

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Hej har kunnat konstatera att det kommit lite nyheter i form av nya sidor man kan trycka på det är väl bra att KR är levande hela tiden så jag klagar inte på det - roliga nya trådar men den där med taggningar förstår jag inte riktigt men men det var inte det jag tänkte ha synpunkter på utan snarare att antalet Demolårtar minskat drastiskt till blott 4 frfån de 15 som var tidigare - det tycker inte jag är bra. Jag tyckte om att kunna få överblicken på de senaste kommenterade alstren direkt och då betydligt fler än de senaste 4.
Senaste Trådarna har 15 poster - inget att säga något om.
RSS Nyheter från världen har 12 poster - det kan man ju undra varför när de inte är någon som ens läser dom. (Måste man alltså ta bort något så verkar dessa vara rätt att minska på)
Demo har som sagt endast 4 poster nu och det tycker jhag är alldeles för lite - borde vara 20 om man får önska sig något här i världen.

Ha en trevlig helg
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad tsmalmbe

demolistan listar inte ett minimiantal, utan maximiantal under en viss tid. Bumpa gamla låtar eller lägg upp nya. För tillfället är demoaktivitenen låg.

nyheterna kan du stänga av i din profil om de inte intresserar dig.

förra gången detta diskuterades försökte jag förklara att det fluktuerar med tiden. Då var det tvärtom, mycket demon och lite annnat. Då höjdes maxantalet demon i listan.

enkelt svar är alltså att kommentera mera :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Ok - då förstår jag.
Tack
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Rattlesnake

  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 522
    • Visa profil
För tillfället är demoaktivitenen låg.


Aha,
då förstår jag. Jag funderade just också varför det var så få demos uppe...

Kan det vara så att hälften av forumet är aktivt i piratdebatter, och den andra halvan sliter med sina festivalbidrag?  :rolleyes:
DON'T PANIC


Utloggad MaxB

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 16 855
    • Visa profil
    • http://elvshand.shivas.se
  • Soundcloud: gitarr
För tillfället är demoaktivitenen låg.
Aha, då förstår jag. Jag funderade just också varför det var så få demos uppe...
Kan det vara så att hälften av forumet är aktivt i piratdebatter, och den andra halvan sliter med sina festivalbidrag?  :rolleyes:

Jag har också noterat de få - utan att förstå.

Eko tipsade om festivalen då jag skickade honom länken till en desperat akustisk låt från mig. Jag, som på grund av annan aktivitet är synnerligen inaktiv på KR nu, kan inte påstå att jag är aktiv med varken den ena eller andra av sysslorna du nämner. Men jag kanske ska kolla förutsättningarna för festivalen?
« Senast ändrad: 27.02.2009, 15:30:41 by MaxB »
Jag lever i dået nu och är ingen kändis. Det är min Mini-Magitron - på Google