Forum > Demolåtar
equality - Inte för mig
equality:
Fidden: Kul att du gillar den. Jag tycker också om Stefan Nilssons låtar.
DåligtGehör: Tack för målande analys som alltid. Kul att tonartsbytena verkar funka och att du tror på själva idén, trots svajigt spel. Jarrett gillar jag verkligen men inte säker på att jag hört My Song-plattan. Tassande vispar kan nog funka liksom stråkinstrument.
91:an: Tror också pianot kan skippas till förmån för en gitarr till. Tanken är ju sång (vers-refr-vers-refr-stick-refr) och då måste kompet ändå bli annorlunda som du också påpekar.
Emulator :Har tyvärr ingen annan lagringsplats än Sound Click just nu. Förmodligen är duin dator rustad till tänderna mot virus, intrång, popups osv och då går nog inte SC-spelaren igång. Låten ligger även på MY Space: http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendID=134764795
SYNTH:
Snyggt spelat som attan equality! :) Riktigt skön låt skulle säkert passa sång till nån flöjt kanske som en annan är svag för. :D
equality:
SYNTH: Kul att du gillar detta. Tanken är att den skall bli ganska traditionellt uppbyggd med sång (vers-vers-refr, vers-refr-stick refr) och håller på med texten just nu. Hoppas på hjälp från några kompisar. En instrumentalversion är väl inte heller uteslutet och kan mycket väl tänka mig flöjt där bara att de midiflöjtarna jag har låter bara "nästan" och då kan man lika gärna låta bli. Nåväl detta var mest för att få hjälp med synpunkter på låtidén och det har jag fått. Tack alla!
Emulator:
vill hjälpa med text :) :wub:
equality:
--- Citat från: Emulator skrivet 21.04.2007, 22:55:08 ---vill hjälpa med text :) :wub:
--- Slut citat ---
Bussigt! :D Jag testar ett tag, kör jag fast kommer pm som ett brev på posten.
Navigering
[0] Meddelandeindex
[*] Föregående sida