Haha, vad najs. Gillar framförallt då Jan Hammer stiger in på scenen kring 1:43. Gillar inte kluck-kluck-kluck -melodin alls.
Hehe, tackar

. Vem är Jan Hammer?
Kluck-melodin? Menar du cleangitarren i den andra delen?
Jovisst...
Lite österländskt men samtidigt lite spanskt intro. Kastanjetterna som lixom räknar igång låten e kanske lite onödiga. Rytmavdelningen funkar annars bra, sounden bör kanske funderas på senare. Och så låter det som om du har tänkt dra på med lite häftigare grejer på slutet, kanske
fä se...
Mycket personligt grepp, håll fast vid det o jobba vidare! 
h. Johan
Läst och noterat. Sounden var tagna lite hipp som happ för att jag snabbt skulle kunna spela in idén så de ska jag jobbba på senare som du sa. Slutet har jag inte tänkt på än faktiskt men man får ju se vad inspirationen ger^^.
Tack för lyssningen och kommentarerna.

Tja,
Den här var orginell, man får höra alla möjliga stilar här på forumet vilket är ett plus 
Min favoritdel i låten är det rytmiska "klicktrummorna" runt 1:25, d skulle man kunna dra ut lite på men har förståelse för d iom att den inte är klar än.
Låter sydlänskt och ptja..organiskt.
Lite svårt att kommentera mer då jag är helt oinförstådd i den här genrens sound.
Har du spelat allt själv? Typ gitarrerna och tamburinerna å så?
Kör på!
Tackar för det =).
Vad intressant! Då kanske det går att utveckla det där rytmiska utan att det blir tråkigt?
Japp jag spelar allt själv^^. (Dock måste jag erkänna att jag inte är super på de rytmiska instrumenten så de rättade jag till lite digitalt i efterhand.)
Första delen gjorde jag helt akustisk med riktiga instrument bara för att.