Forum > Färdiga produktioner
Eko/Klemmé/MaxB - Happy Day
Harmonica mike:
Tjabba Eko med friends.
Jo men visst funkar detta på mig.Mixen bra,lite häftiga ess på kören och leaden,något "mufflig" bas- annars klart godkänt.Fast jag kan leva med muffel basen :D
Kul med samarbeten,trummorna riktigt fina.Maxens gura alltid bra,din sång har en mycket personlig prägel som jag gillar.
Snyggt jobbat alla,och jag gillar låten - detta har ni gjort bra!
mvh
Micael
MaxB:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.02.2009, 10:40:35 ---Jo men visst funkar detta på mig.Mixen bra,lite häftiga ess på kören och leaden,något "mufflig" bas- annars klart godkänt.
Fast jag kan leva med muffel basen :D
Kul med samarbeten,trummorna riktigt fina.Maxens gura alltid bra,din sång har en mycket personlig prägel som jag gillar.
mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hörde jag månne att Klemme ville testa att lägga bas på den här? ;)
Njäe, jag tror inte han egentligen har tid men han lät lite på igår... :rolleyes:
cykeln:
Bra låt - fast du säger 70 så tycker jag ändå att den har drag av 60-tal (=bra)
Det är väl det att den har en bra melodi
Håller med HM om lite muffel i basen
Kul och bra colab - när åker ni på turné?
Klemme:
Och du har en jäkligt cool röst
Eddi:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.02.2009, 10:40:35 ---Tjabba Eko med friends.
Jo men visst funkar detta på mig.Mixen bra,lite häftiga ess på kören och leaden,något "mufflig" bas- annars klart godkänt.Fast jag kan leva med muffel basen :D
mvh
Micael
--- Slut citat ---
:D Tack HM jo lite muffligt är det nog ska städa lite om några dagar. Men D-esser kommer jag aldrig att slänga in får försöka Equa lite kanske.
--- Citat från: MaxB skrivet 19.02.2009, 11:57:04 ---
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 19.02.2009, 10:40:35 ---Jo men visst funkar detta på mig.Mixen bra,lite häftiga ess på kören och leaden,något "mufflig" bas- annars klart godkänt.
Fast jag kan leva med muffel basen :D
mvh
Micael
--- Slut citat ---
Hörde jag månne att Klemme ville testa att lägga bas på den här? ;)
Njäe, jag tror inte han egentligen har tid men han lät lite på igår... :rolleyes:
--- Slut citat ---
MaxB basen är nog ok om jag bara separerar den lite - misslyckas det kan vi ju alltid slåss om vem av oss som ska basa :D
--- Citat från: cykeln skrivet 19.02.2009, 19:43:15 ---Bra låt - fast du säger 70 så tycker jag ändå att den har drag av 60-tal (=bra)
Det är väl det att den har en bra melodi
Håller med HM om lite muffel i basen
Kul och bra colab - när åker ni på turné?
--- Slut citat ---
Ja jag får väl ge mig det är fler som anser att det är 60-talare (på ett positivt sätt) Tack för lyssning Biken.
--- Citat från: Klemme skrivet 19.02.2009, 20:33:35 ---Och du har en jäkligt cool röst
--- Slut citat ---
:D Tack Klemme - för jag antar att det handlar om ett svar på ett internt "PM" där jag prisar din trumförmåga.
Eko
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida