Forum > Färdiga produktioner

Clemens-Meahcci

<< < (6/8) > >>

Clemens:

--- Citat från: Dividend skrivet 18.06.2009, 08:09:11 ---Detta är nog det bästa jag har hört i enya/dance genren på mycket längre

MYCKET BRAQ!

--- Slut citat ---

Hej Dividend!

Kul att du tycker den funkar...hittade jojken på nätet, var någon slags tävling där man skulle sätta ihop olika fraser med div medföljande ( tråkiga ) loopar.. klippte om jojken ganska friskt och skrev egen musik istället.När låten var klar försökte jag få tag i Marja..men lyckades inte..försökte mig på en "efterlysning" via "SR sameradion" som spelade låten några gånger, men fick inget napp...  Tack för lyssning! /C

SYNTH:

--- Citat från: Clemens skrivet 18.06.2009, 08:51:25 ---
--- Citat från: Dividend skrivet 18.06.2009, 08:09:11 ---Detta är nog det bästa jag har hört i enya/dance genren på mycket längre

MYCKET BRAQ!

--- Slut citat ---

Hej Dividend!

Kul att du tycker den funkar...hittade jojken på nätet, var någon slags tävling där man skulle sätta ihop olika fraser med div medföljande ( tråkiga ) loopar.. klippte om jojken ganska friskt och skrev egen musik istället.När låten var klar försökte jag få tag i Marja..men lyckades inte..försökte mig på en "efterlysning" via "SR sameradion" som spelade låten några gånger, men fick inget napp...  Tack för lyssning! /C

--- Slut citat ---

Okey så det var ett ihop klipp fast väldigt bra sådant med jojkern clemens hoppas hon hör av sig! :)

Harmonica mike:
Tjena MR C.

Så dj..la bra detta.Kul att få lite bakgrunds info om låten och sångerskan.

Jag var upp till Sareks Nationalpark för två veckor sedan över helgen.Så fantastiskt vackert,tog lite bilder för inspiration och framtida målning.I dalarna spirar den grönskande sommaren,och toppar lyser kritvita.Mäktig kombination av sommar,vår och ren vinter.Din låt förflyttade mig tillbaka dit,tack.

Endast höst färgerna som slår det jag såg och fotade.

Mvh
Micael

Clemens:

--- Citat från: Harmonica mike skrivet 18.06.2009, 10:37:07 ---Tjena MR C.

Så dj..la bra detta.Kul att få lite bakgrunds info om låten och sångerskan.

Jag var upp till Sareks Nationalpark för två veckor sedan över helgen.Så fantastiskt vackert,tog lite bilder för inspiration och framtida målning.I dalarna spirar den grönskande sommaren,och toppar lyser kritvita.Mäktig kombination av sommar,vår och ren vinter.Din låt förflyttade mig tillbaka dit,tack.

Endast höst färgerna som slår det jag såg och fotade.

Mvh
Micael

--- Slut citat ---

Tjena Micael!

Sareks nationalpark....låter himla mysigt..kul att du tycker musiken funkar!..lite vid sidan av det jag brukar göra..men kul i alla fall.. Tack!
Har varit lite dåligt delaktig här ett tag.. mycket nu..kommer igen med kommentarer lite längre fram.. /C

Dividend:
Väldigt väldigt bra :D
'(Och det har jag sagt tidigare.)  Den har växt!!!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion