Forum > Färdiga produktioner
Clemens-Meahcci
Clemens:
--- Citat från: Eko skrivet 14.06.2009, 20:02:20 ---Den här hade jag missat. Jag gör som HM nuförtiden och kollar om nån gäst hittar nåt kul - och det här var verkligen bra.
Snyggt C
Eko
--- Slut citat ---
Tjena Eko!
Ja..la ju upp den för ett tag sedan..trodde den skulle få vila i frid :) finns nog en del kvar rent arrmässigt tror jag..kul att den funkar någorlunda i alla fall..Tack gästen! ( och Eko )
Clemens:
--- Citat från: Avslappnad skrivet 14.06.2009, 21:51:47 ---Skitsnyggt! :) Råkar vara svag för jojk, gillar Marie Boine och det här var alldeles jättebra! :)
Något distar lite här och där dock.
--- Slut citat ---
Hello!
Blev ju inte så där vansinnigt mycket jojk..men ändå..börjar få problem med min dator..där alla möjliga problem uppstår....är nog dags för en formatering och ominstallation..men man drar sig ju lite för det om man säger så... :rolleyes:
Tack!
Clemens:
--- Citat från: Emulator skrivet 15.06.2009, 01:03:00 ---wow :)
Riktigt snyggt tycker jag, låter som något som kunde spelas i radio. Kanske aninges för slätt för min smak, men absolut proffisgt gjort!
Reverbet låter lite trist tycker jag. Testa att lägg et reverb med ganska uppskruvad decay, och skär allt över någon kilohertz eller så, parallellt med det vanliga, som du drar ner lite. Effekten blir då att det blir mycket whooohh utan att man hör de där "ringarna" som man ofta stör sig på.
tror ja ;)
Bra som attans :)
--- Slut citat ---
Tjena Emu!
Ja..lite mycket mainstream tror jag..reverbet låter illa som f-n hör jag nu..tack för förslag!..skall testa lite..Fick sångfiler som inte var de bästa och har skruvat på eq galet mycket.. kul att den faller lite i smaken i alla fall... :)
Tack!
Dividend:
Detta är nog det bästa jag har hört i enya/dance genren på mycket längre
MYCKET BRAQ!
Clemens:
--- Citat från: Marruschkka skrivet 17.06.2009, 17:30:28 ---Men gud va snyggt..är själv inne på det hedniska sångstuket..den här tjejen låter som en sångerska jag verkligen gillar..Yana..från lappmarkerna..men får lite Oldfield-vibbar av din musik oxå.
Mycket snyggt, tack för det :rolleyes:
Sparas!!
/Marr
--- Slut citat ---
Hej Marr!
La ju upp denna i februari nån gång..och nu dök den upp igen lite otippat..ja..lite kul med "udda" sångprylar..blir jul lite nyfiken.. "hedniska sångstuket" ? Tack /C
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida