Forum > Färdiga produktioner

equality - Mejan

<< < (13/19) > >>

Eddi:
Det här är mästerligt EQ att stoppa in sång på detta känns som en överloppsgärning. Du har fått till det bra med alla delarna och instrumentaliseringen jag lyfter min hatt
Eko

cykeln:
Låten är ju alltid fin att lyssna på
Visptrummorna på mellanpartiet är fina
Dock lite tveksam till cellon där - låter lite "grötigt" - skulle nog vilja ha den mer enkel "naturell"

equality:
Tack så hemskt mycket Eko för de fina orden! Lyfter på hatten tillbaka.
Du har nog rätt som alltid Cykeln. Tog bort cellon i mittenpartiet.

freddy:
Snyggt. Tycker detta funkar fint. Avkopplande och mysigt. Stör mig på din gamla knorrbas som är med på alla dina låtar. Den knorrar varje gång, missljud säger jag. Charmigt kan det visserligen vara, men inte på flera låtar i rad enligt mig :) Blir mer något som stör mig och något jag hakar upp mig på, istället för att bara lyssna på musiken.

Ljudbilden är annars fin tycker jag, precis som man vill ha den. Kanske lite låg ljudnivå på låten? Lyssnade på en annan låt precis innan och denna fick jag dra upp betydligt mer på.

Om du gör en vis-platta framöver så tycker jag denna skulle funka som variationskrydda, ett avbrott bland dina andra låtar.

equality:
Freddy: Letar och letar en annan bas... men. Håller med om för mycket knorr. Basen kom med gamla Gigastudio som totalt *uckade upp musikdatorn. Kunde sitta med ett halvfärdiga projekt och sedan  BSD. GS har Tascam nu definitivt skrotat men sitter med åtskilliga GB samploingar som håller bra kvalitet. Spelar dem med Samplelord som inte riktigt kan hantera gig-filer. Lång förklaring till knorren. Jobbar på't som sagt. Kul att du gillar den i övrigt. Jag har kanske varit för feg i slutmastringen för att inte tappa transienter i trumman. Ska se över det. Stort tack Freddy!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion