Forum > Färdiga produktioner

equality - Mejan

<< < (7/19) > >>

Harmonica mike:
Tjenare.

Jag tycker att trumorna sitter nu.Låten tar ju mikropausar mellan varven och ditt trumlir sydde ihop det bra.
Liret är varierat och snyggt,lugnt i början och lite mer frenesi mot slutet.Bra ljud också på visperiet,snyggt in mixat i låten.

Nu sejvar jag denna i fall du får några nya ide´r  :)

Fast sång på,ja då kan det bli två verrar av denna på min hårddisk..Hur bra som helst nu.

Mvh
Micael

cykeln:
Nu är det riktigt snygga trummor - är def med i vagnen
Vid denna lyssning tänker jag lite Jan Johansson

Eddi:
Juste grund lite konstigt dubbelslag på varje inledande piano - ser fram emot sjung av Åsa.
Eko

Larsson:
hallå man..
jag tycker det låter bra, organiskt ljudbild . som vanligt är det nog trummorna som har svårast att övertyga
men de funkar bra ändå, arr mässiggt tror jag den skulle sitta som smäcken om den kör samma komp till slutet men att den byggs upp i intensiteten (ganska snabbt) , för att sedan klinga av lite mer utdraget
tlx på bara ett piano ackord med svagt anslag

en upp & ut byggnad så är nog ytterliggare partier överflödiga iaf i min smak
mysig låt, lite filmiskt med stråkarna

skön instrumental stil jag märkt på de senaste lyssningarna..me like!
hare gott
/Larsson
:)

equality:
HM: Thnx Micke! Lite puts kvar på drumsen och en massa mer på låten (stick, text, arret).
Cykeln: JJ, tackar ödmjukast!
Eko: Dubbelslaget är nog ett delay som jag får ta bort antar jag. Kul att du tycker de verkar väl värt att fortsätta på.
Larsson: Trummorna är den ständiga akilleshälen. Kul att det verkar funka i övrigt. Ska kolla in dina tips när jag fortsätter med denna.

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion