Forum > Färdiga produktioner
equality - Mejan
equality:
Cykeln: Roligt att du uppskattar denna och att den tycks ha inspirerat till några passande rader. Mix-fix och trum-trix-fix (i ny vesion högst upp). Skall nog vara sång på denna ändå. Lovar att inte dra den i långbänk och payback-feedback kommer, promise. Tack för generös sådan som alltid Stefan!
Harmonica mike:
Tjenare.
Långbänken har vi inget emot :)
Jag tycker det är riktigt kul att se ett alster födas och utvecklas under resans gång,även om det blir en 5 sidors tråd.
Jag tänkte inte så mycket på trumliret i första verren,så jag vet inte om du fixat till nåt i denna version eller om det är den första jag lyssnar på nu,,Däremot tycker jag pianot hamnar lite lågt i volym nu,eller så är cellon lite för dominant i ljudbilden,tror på en liten sänkning där istf att höja pianot..Kanske lite mer dynamisk cello,upp med volymen mellan varven - och liksom smyga lite i de snyggaste piano partierna - i övrigt så låter det grymt bra!
Pianots figurer är hur snygga som helst,sång på detta - Yes,det kommer att lyfta!
Mvh
Micael
asti:
Låter skitbra det här! Fint piano och trummor och speciellt stråkarna, som skapar en spännande grund! Kanske att cellon (i vänster öra) kunde utvecklas/varieras någon gång för att bryta av lite. Väldigt skön och avkopplande musik!
91:an:
Låter avslappnat och fint, gillar stråkarna speciellt! Trummorna tycks spela 4/4 fast låten går i 3/4. Hur låter det utan trummor? En sångstämma känns inte nödvändig, låten lever bra ändå :)!
karl:
riktigt bra "riktig låt", hellre den här formen än vers, stick och refräng....låter som en hybrid mellan The Corrs och Jakob Karlzon...nice
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida