Tjosan
Tack för lyssning och kommentarer.
Iken. Trummintrot ja, jag minns då för läääänge sedan på det glada 70-talet att Nazareth hade dylika trummor i nån låt som imponerade storligen på mig.
Eko. Tack för stjärnorna. Jag har faktiskt aldrig tänkt mig att denna låt skulle ha sång men när du säger det så.
Mike, Det du sa "Grymt bra lirat överlag" värmde. Jag fick min första elgura nångång i slutet på 70-talet men den stod mest och samlade damm och jag har lirat lite från och till alla dessa år men aldrig egentligen lärt mig nåt annat än de viktigaste ackorden och introt till Smoke On The Water..

Men nu har jag tagit mig i kragen och försökt jobba med detta sedan november eller nåt.... och här jobbade jag nog en hel del med att få komgitarrerna tajta.
Johans solo var sedan priken på i.
tsmalmbe. Tack för byggande kritik. Introt får nog bli som det är tror jag... jag gillar det själv å det är ju det som är det viktigaste. Vad gäller mixen så har jag märkt att trots att den låter hur fullständigt perfekt som helst så är det senast vid första lyssningen följende morgon nånting som sticker ut. Sången får vi återkomma till. Mahan påstode sig redan ha nynnat nån melodi till denna.
h. Krister