Kontrollrummet

Forumfestival 8, minimalism

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad carl cadello

Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Låter bra!

Hur mycket kostar samtalet?


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Låter bra!

Hur mycket kostar samtalet?
Det kostar som ett lokalsamtal, fast om rösten ska gälla måste man sätta in en hundring på mitt konto också. Återkommer med kontonummer ;)
blargh


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
Jag totade ihop ett bidrag till Fidden.Det var väl ok med två ..Annars är det bara att kasta mitt förra,detta är bättre,eller åtminstone 4 sekunder längre  :D

Mvh
Mike


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Okej...här kommer en sista minuten anmälan. Hittade en gammal sångslinga som musiken försvunnit till. Slängde ihop ett nytt arr med xxxxxxx & xxxxxxx  ;)
Hoppas det inte är försent att anmäla sig  :unsure:

Fick dock fuska ihop en kortare version eftersom den egentligen är 5 min lång, har inte röst till att sjunga in den på nytt i dagsläget. (Sjuk med lite feber  :()
« Senast ändrad: 15.03.2009, 22:34:06 by jonnerstone »


Utloggad Kon-Trollet

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 479
  • - ljudgud -
    • Visa profil
ber om ursäkt, men har inget alls att komma med nu när handen är lindad  :(

vill dock gärna vara med å rösta ändå - får man det om man inte deltar med bidrag ?


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
Okej skickar bidrag nu. blev sämre än vanligt faktiskt. Hoppas att någon gillar det iallfall. F*n vad svårt det var utan effekter då. Det låter liksom helt naket på något sätt.

 :)


Utloggad egghuvud

  • eggsalterande
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 793
    • Visa profil
ber om ursäkt, men har inget alls att komma med nu när handen är lindad  :(

vill dock gärna vara med å rösta ändå - får man det om man inte deltar med bidrag ?

Såklart får man vara med och rösta. Ju fler som röstar desto roligare. Synd med handen.  :)


Utloggad flabb

  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 275
    • Visa profil
Okej...här kommer en sista minuten anmälan. Hittade en gammal sångslinga som musiken försvunnit till. Slängde ihop ett nytt arr med accegura och piano.
Hoppas det inte är försent att anmäla sig  :unsure:

Fick dock göra en fusk fade eftersom den egentligen är 5 min lång, har inte röst till att sjunga in den på nytt i dagsläget. (Sjuk med lite feber  :()

Hallå, skulle ju va anonymt ju - fast många lär väl känna igen varandra ändå så spelar väl ingen roll ;)
Krya på dig
Jag har bytt signatur och kallar mig nu "Mats": http://www.kontrollrummet.com/forum/index.php?action=profile;u=1531


Utloggad jonnerstone

  • Ostälskare
  • Legend
  • *****
    • Antal inlägg: 2 855
  • Lev nu!!
    • Visa profil
    • korea
Okej...här kommer en sista minuten anmälan. Hittade en gammal sångslinga som musiken försvunnit till. Slängde ihop ett nytt arr med accegura och piano.
Hoppas det inte är försent att anmäla sig  :unsure:

Fick dock göra en fusk fade eftersom den egentligen är 5 min lång, har inte röst till att sjunga in den på nytt i dagsläget. (Sjuk med lite feber  :()

Hallå, skulle ju va anonymt ju - fast många lär väl känna igen varandra ändå så spelar väl ingen roll ;)
Krya på dig


Tack!!

Har gjort mitt inlägg lite mer anonymt nu....hoppas skadan inte redan är skedd  ;) :D :lol:


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Någon som har koll på vad rekordet är egentligen? nu är vi iallafall uppe i 22 bidrag. Nästan så det är värt att dela upp det i semifinaler :P
blargh


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Det finns väl en Pollenfunktion på KR har jag för mig men den kanske inte lämpar sig här eller....?
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Det finns väl en Pollenfunktion på KR har jag för mig men den kanske inte lämpar sig här eller....?
Eko
Nix, den duger tyvärr inte.
blargh


Utloggad Eddi

  • Elvis
  • *******
    • Antal inlägg: 13 247
    • Visa profil
    • WideWorld & Friends
Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Det finns väl en Pollenfunktion på KR har jag för mig men den kanske inte lämpar sig här eller....?
Eko
Nix, den duger tyvärr inte.
Ja då får det väl bli anonyma bidrag och öppen röstning då!?
Eko
Strävar framåt men blickar bakåt för säkerhets skull
: Min nya homezite http://www.wideworld.se


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Inför en röstningstråd, kanske det kan vara dags att lufta lite tankar om hur röstningen kan tänkas gå till. Vi har ju ganska många bidrag, hur många ska man ge poäng till? Standard-melodifestival poänggivning (1, 2, 4, 6, 8, 10, 12)?

Det finns väl en Pollenfunktion på KR har jag för mig men den kanske inte lämpar sig här eller....?
Eko
Nix, den duger tyvärr inte.
Ja då får det väl bli anonyma bidrag och öppen röstning då!?
Eko
Absolut! =)
blargh


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Jag har förresten försökt att bekräfta via mail, men har missat en del (speciellt nu på slutet). Förstaposten i denna tråden ska dock vara uppdaterad med bekräftelser, så ni som skickat in bidrag men inte har fått nåt mail kan ju kolla där och se om ni står med i fet stil. Även ni som fått bekräftelse kan ju slänga ett getöga, för att se att det står rätt till.

Om det inte dyker upp fler sena anmälningar, är det nu bara zyan, chromawoods och magnus molin vi väntar på =)
blargh


Utloggad ChromaWoods

  • Sladdertacka
  • List-etta
  • ***
    • Antal inlägg: 954
  • Every day is exactly the same
    • Visa profil
    • www.chromawoods.com

Utloggad Zyan

  • Don Zyan
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 929
  • I´m the Z
    • Visa profil
Det blir nog walk over för min del.
Så mycket att göra, så lite tid. Men jag kommer delta i röstningen :)


Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone

Utloggad Fidden

  • ♪♫
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 002
  • Don't panic
    • Visa profil
  • Soundcloud: crumblezone
Då väntar vi så vitt jag vet bara på Magnus Molin... fast han har inte varit online på ett tag.
Räknar med att ha en röstningstråd uppe någon halvtimma efter deadlinen, om nu någon hade tänkt sig att nattuggla.
blargh


Utloggad Harmonica mike

  • The one and only
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 5 469
  • Frequency listening poet
    • Visa profil
24!

24 bidrag eller en halvtimme kvar?  :D

Skämta ba fidden,jag tänker natt uggla  :)

Mike