Kontrollrummet

Varför kan man inte kommentera nyheter?

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad tbruce

  • Skostorlek: 45
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 354
  • Riktiga syntar har stängningsknapp.
    • Visa profil
Finns det nån poäng med att man inte ska kunna kommentera nyheter? Är bara frustrerande och inte heller särskilt konstruktivt att man inte kan diskutera nyheterna utan att starta en ny helt separat tråd.


Utloggad Hellpig

  • Häxmästare
  • Idol
  • ****
    • Antal inlägg: 1 295
  • Rock and roll over
    • Visa profil
    • Have Guitar!
Håller med dig om det. Det kan ju blir både intressant och givande diskussioner...


Utloggad berra_-

  • Lovande
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 385
  • My name is Manny Calavera!
    • Visa profil
ja det har jag också tänkt på, men inte orkat tagit upp ;P
Men det skulle vart trevligt!
Hälsa sa Hellsa


Utloggad tsmalmbe

Starta nya trådar bara, det är OK.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.


Utloggad berra_-

  • Lovande
  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 385
  • My name is Manny Calavera!
    • Visa profil
Starta nya trådar bara, det är OK.


mjoo, men det är ju inte lika smidigt. och det är lättare att starta diskusion om det bara är att börja diskutera i nyheten? annars kanske lata folk (som jag  :rolleyes: ) inte orkar starta en ny tråd eller kolla om det finns en tråd om ämnet.
Hälsa sa Hellsa


Utloggad Torwald

  • Talang
  • **
    • Antal inlägg: 268
  • O_o
    • Visa profil
Jag håller med om att der är enklare att kommentera direkt i tråden. Jag har också tänkt på det men inte orkat ta upp det.
Ju dyrare desto bättre.


Utloggad tsmalmbe

Nyheter från kontrollrummet- delen används lite som en CMS i det här fallet, alltså content management. Inte menat att vara ett forum egentligen, men av tekniska skäl är det ju det. Alla andra nyheter kan kommenteras fritt (Agent RSS, nyheter från världen). Är ämnet "hot", eller bör diskuteras, så antar jag att en ny tråd startas. Annars så var det väl inte så "hot" :)
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.