Forum > Färdiga produktioner

mahan - SLOW GUITARS

<< < (8/15) > >>

mahan:
Tjou Memphis!
Javisst fick låten en ny själ må jag säga, nu blir det på riktigt jazzclubvibbar!  :)
FAnken vad du pianoliret attl åta så lätt o ledigt och passar skitgott ihop med resten av kompet.
På sina ställen kunde ju pianot o sologuran turas om, inte hela tideen lira på varann, och nu menar jag melodisnuttarna. Dom snygga harmoniska ackorden kan flyta  läbgs låten för dom låter skönt. Vågar du skicka ditt lir som en mp3:a åt mig så kan jag försöka göran mahan mix.

Pianoliret överraskade mig stort i positiv riktning, den möbeln behärkar du snyggt! :)

h.  johan

Memphis:
Tackar. :)

Jo, du har nog rätt. Pianot och gitarren ska nog turas om lite mer så det blir mer varierat. Jag har skickat alla pianospår på din epost så du kan pilla som du vill. :)

Dags att sova nu kanske..  :P Ha det fint.

Mvh

Memphis

mahan:

--- Citat från: Memphis skrivet 12.02.2009, 04:46:51 ---Tackar. :)
Jo, du har nog rätt. Pianot och gitarren ska nog turas om lite mer så det blir mer varierat. Jag har skickat alla pianospår på din epost så du kan pilla som du vill. :)
Dags att sova nu kanske..  :P Ha det fint.
Mvh
Memphis

--- Slut citat ---
Tjou, god idé att gå o lägga sig, ska på jobb om tre timmar, shit
men projektet fortsätter, tackar för det, och goder natt :)

h.   johan

MaxB:
Den här pärlan har jag missat tidigare. Mysigt spel och fint ljud. Jag syftar på version 3 utan piano.
Det är en trevlig "loop" som kan gå hur många varv som helst.

Versionen med Memhis piano passar perfekt i hotellvestibulen där man ska lugna ner nyanlända gäster.
Du skulle plocka in lite glasklirr och snack från pianobaren också.  :rolleyes:

Snyggt arr inte särskilt spännande men toppen!

oceanmusic:
Håller med om att pianot gav en extra skiva lök på salamimackan! :)

Men jag håller också med att pianot och gitarren bör turas om, de tävlar verkligen om samma utrymme som det är just nu. ;)

Blev en annorlunda låt med ett piano, kafémusik där en sångerska med hes röst borde komma in någonstans och sjunga en liten kuplett. :D

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion