Forum > Färdiga produktioner
mahan - SLOW GUITARS
Eddi:
Jepp tightare defenitivt - bra. Skulle vara kul att höra ett piano från en klassiker också. Var det nån som sa dragspel också?
Eko
mahan:
--- Citat från: Eko skrivet 11.02.2009, 23:28:35 ---Jepp tightare defenitivt - bra. Skulle vara kul att höra ett piano från en klassiker också. Var det nån som sa dragspel också?
Eko
--- Slut citat ---
TAckar EKO!
Pianot är beställt, dragspelet var lite trött idag men det återkommer säkert, strongt o utvilat! :)
h. johan
Harmonica mike:
Jo men visst Johan!
Nu börjar det låta riktigt bra.Pianot ser jag framemot,det blir kryddan på detta.Vissa av fraserna jag gjorde stämde in bra,men jag har alldeles för mycke blues i knoppen(läs kroppen) för att kunna få till nåt hållbart.
Då inväntar jag pianot,Memphis kan lira så det blir kanon.
Mvh
Micael
mahan:
--- Citat från: Harmonica mike skrivet 12.02.2009, 03:06:49 ---Jo men visst Johan!
Nu börjar det låta riktigt bra.Pianot ser jag framemot,det blir kryddan på detta.Vissa av fraserna jag gjorde stämde in bra,men jag har alldeles för mycke blues i knoppen(läs kroppen) för att kunna få till nåt hållbart.
Då inväntar jag pianot,Memphis kan lira så det blir kanon.
Mvh
Micael
--- Slut citat ---
Tackar Micael!
Jovars, för min del börjar den vara klar för färdiga, har inget själv mer att lägga till som skulle ge låten nåt mervärde. :D
Men klart att vi inväntar pianot o kollar ifall ett dragspel ännu skulle hoppa in.
TAckar för lyssning med trogna öron! :)
h. johan
Memphis:
Ett skepp med jazzpiano kommer lastat till Mahan! :D
Nu har jag lagt pianoräkor på din jazzlåt. Kunde inte hålla mig och gjorde det med en gång och det tog mig några timmar. Gjorde mitt bästa och hoppas du och ni andra gillar det. :) Ett litet solo mot slutet bjuds det bl.a på.
Peace, love and jaaaazzz! ^_^
Mvh
Memphis
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida