Forum > Färdiga produktioner
Plinka & OM - Room of Tranquility
Plinka:
Halloj!
Vad härligt att det finns några som tar sig tid att ta sig igenom vårat 42 min-projekt, och tackar för så fina kommentarer!
JT´s musik har alltid haft förmågan att få mina kreativa fantasi-sinnen att gå igång, så det har varit underbart att sitta och jobba till hans musik!
oceanmusic:
Först och främst ett stort, stort tack till Plinka som har lagt ner tid och kraft på att visualisera musiken på ett fantastiskt sätt! :) :wub:
Marr, Bengan och cykeln, tack för era fina ord! :)
Marr, installation absolut! :D
Bengan, "vinyllyssning" är alldeles ok! :)
cykeln, målande ord, jättekul! :)
Jag tycker själv att det vore jättespännande att göra en galleriinstallation av detta. Vi får se vad som händer lite senare i vår. ;)
cykeln:
Nu har jag kört erat fina multimediaverk på en liten måndagsmyssamling här på jobbet
Musiken gillades stort och man undrar om reproduktioner på tavlorna går att köpa på något sätt
Clemens:
Trolskt ( stavas det så? ) så det förslår...bilder o musik vävs samman till ett land bortom fantasin..tankarna drar lite åt fornnordisk mytologi..
Gillar mycket.. och får gratulera till ett riktigt bra samarbete!! B)
Clemens:
--- Citat från: oceanmusic skrivet 09.02.2009, 10:04:41 ---Först och främst ett stort, stort tack till Plinka som har lagt ner tid och kraft på att visualisera musiken på ett fantastiskt sätt! :) :wub:
Marr, Bengan och cykeln, tack för era fina ord! :)
Marr, installation absolut! :D
Bengan, "vinyllyssning" är alldeles ok! :)
cykeln, målande ord, jättekul! :)
Jag tycker själv att det vore jättespännande att göra en galleriinstallation av detta. Vi får se vad som händer lite senare i vår. ;)
--- Slut citat ---
Galleri-installation?...ja då kommer man och kollar! B)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida