Forum > Färdiga produktioner
Plinka & OM - Room of Tranquility
MaxB:
Har bara hunnit titta under några minuter innan jag går på lunch men det här är ett underbart koncept.
Bilderna i sig är mycket fina och bildväxlingarna är helt enkelt underbara. Musiken ger en fenomenal touché till detta!
Tar med mig hem på usb-minnet så jag kan få en sittning framför installationen ikväll!
oceanmusic:
Cykeln, kalasroligt, vilket kul initiativ! :) (Plinka får svara på den konstnärliga förfrågan)
Clemens, jättetack, mysiga associationer! :)
MaxB, jättetack! :)
Samarbeten kan gå över gränser, behöver inte bara innefatta musik. :)
Plinka:
Oj, vad kul! Får vi vara med på myssamlingar!? :wub: Jag känner mig hedrad! Jag får nog ta och kolla upp det där med att trycka kopior, och vad det kostar, tror jag... får nog återkomma om det! Väldigt roligt i alla fall, Cykeln, och fint initiativ!
Clemens- tackar! Ja, min sinnesstämning hamnar nog ofta i något slags "urnordiskt vemod", egentligen är jag nog en riktig hedningahäxa, och JT´s musik gör sig väldigt bra där ;)
Max B- Tack så mycket! Hoppas att du får en skön sittning hemma!
Harmonica mike:
Jag gillar också det här.
Konceptet med Oc,s musik kontra konst var lysande!
Mycket njutbar lyssning och visuell upplevelse på samma gång,bra jobbat båda.Jag drog ned detta för flera dagar sedan och har kollat flera ggr.Nu denna tidiga morgon så skall jag titta och lyssna igen - utmärkt collab här!
Mvh
Micael
Dividend:
Room har ju gått ett par gånger hemma, men bilderna skänker av nån anledning just den ytterligare dimension man förväntar sig av musiken.
Lysande Allkunstwerk i den högre skolan.
Sjukt hänförande :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida