Forum > Färdiga produktioner

K & C "Doom"

<< < (4/5) > >>

Clemens:

--- Citat från: equality skrivet 07.02.2009, 16:39:23 ---1 + 1 > 2
Bevisas i detta och tidigare colab ni har gjort. Bra. Justera nivåerna lte och detta är helt klart.

--- Slut citat ---

Ja.. dessa nivåer....Tack! :)

Clemens:

--- Citat från: asti skrivet 08.02.2009, 21:47:48 ---Väldigt snygg produktion - mixen låter dock lite hård/vass i mina högtalare. Fin sång, men något ansträngd i den "höga" kören!
/Asti

--- Slut citat ---

Tack!...får väl se då om fler tycker mixen är vass/hård..har testat lite nya plugins och har nya lurar, vilket är något förvirrande.. :rolleyes:

ynot:
Mycket snygt arr o bra lirat.
kanske att vissa saker ligger lite högt i mixen tycker sången tar över o en sunt i mellanspelet.
Annars riktigt göör bra

tony

mahan:
Tjou K&C!

LÅter bekannt detta, kul att höra Karl igen!
Snyggt arrat o lirat, finns inget som sticker ut eller in i mina öron.
Bra balans i mixen, snygga break vid 3:00 ger en extra krydda och 3:14 framåt låter det helt fantastiskt internationellt på kompet.
Detta snusar det helt klart HIT om, låter helt proffsigt, från början till grande finale!

BRA JOBBAT GRABBAR! :)

h.  johan

karl:
tnx tony och Johan....skiljer sig ju från en "vanlig" prod som jag är van vid...måste avlyssnas med schyssta lurar eller bra kräm på stereon för att få fram alla små finurliga pryttlar som Clemens står för...någonstans måste man dra en gräns också för hur mycket man ska lägga ner på låten men vi blev iaf nöjda och kul att ni gillar stuket...fortsättning följer ...
Allt gott / karl

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion