Forum > Färdiga produktioner

K & C "Doom"

(1/5) > >>

Clemens:
LÅTNAMN: Doom
ARTIST/GRUPP: Colab Karl & Clemens
GENRE: Progressive/ Art
LÅTLÄNGD: 4:33
KOMPOSITÖR: K&C
PRODUCENT:K&C
EV. MEDVERKANDE: K&C
INSPELNINGSÅR: 2009
FORMAT: mp3

Efter ursprungsidé från Karl...har blivit liggande, men nu så blev den klar... Har dessutom bytt hörlurar så nu är referenserna ute på hal is... : ) Funkar mixen, sångljud?

orjankarlsson:
Låter fint, lite irriterande med lite osynk på dom dubbande rösterna. Lite pill där så funkar det. Gillar den torra rösten. Bra mix! Låter bra här. Tambourinen lite hög? Bra jobbat överlag.

:wub:

oceanmusic:
Ja, vad ska jag säga? Tipptopp, som vanligt! :D

Möjligt att det går att pilla lite med mixen men era colab brukar vara så alldeles rysansvärt bra, så jag kommer inte för mig att tänka på mixen och inte så i detta fall heller. Skitbra!!!

Jag är definitivt på för ett colab under våren... ;)

Clemens:

--- Citat från: orjankarlsson skrivet 06.02.2009, 10:22:08 ---Låter fint, lite irriterande med lite osynk på dom dubbande rösterna. Lite pill där så funkar det. Gillar den torra rösten. Bra mix! Låter bra här. Tambourinen lite hög? Bra jobbat överlag.

:wub:

--- Slut citat ---

Tjena Orjan  :)

Ja lite osynk blev det..hade nya och gamla sångfiler varav en del äldre som det var rätt feel i... Vi la dessutom sången på två olika ställen..
Tambourinen kanske ligger lite högt..skall kolla på det! Alltid svårt med sång tycker jag..... Tack för lyssning!

Clemens:

--- Citat från: oceanmusic skrivet 06.02.2009, 13:55:36 ---Ja, vad ska jag säga? Tipptopp, som vanligt! :D

Möjligt att det går att pilla lite med mixen men era colab brukar vara så alldeles rysansvärt bra, så jag kommer inte för mig att tänka på mixen och inte så i detta fall heller. Skitbra!!!

Jag är definitivt på för ett colab under våren... ;)

--- Slut citat ---

Hello!

Ja ..du vet hur det är..man blir aldrig klar eller nöjd... kul att du tycker det funkar! Vi får väl se vad man kan hitta på.. kanske någon slags vårhyllning.. :rolleyes: Tack!

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

Gå till fullversion