Markus och HM: tusen tack
jäkligt rolig låt att jobba med!

Hur i helsike har du gjort? Det finns ingen chans att du har EQ:at bort allt av Cykelns övriga komp från en Wav eller....?
Eko
Nej exaktemente. Upprinnelsen till detta samarbete kommer ur cykelns urhasplade ord:
Emu
Jag gör bara om den om du gör det åt mej! 
Tack!
..och jag tog honom på orden

Så en ny sång har lagts, och lite stämmor som inte ännu lagts dit, samt en akkegura.
så fler verrar kommer

Ja det här var ju en lyckad hybrid. Underbar text där cykeln och väl framfört. Emu's maskinljud stitter som handsken och jag håller med att den första versionen bör numera endast betraktas som ett utkast. Ser fram mot vad Wernis kan tillföra detta, framför allt på instrumentaldelen. Släpp inte detta förren ni är helt nöjda pågar. Jag anar ett mästerverk i horisonten.
Nej, detta kan nog bli riktigt bra när det blir färdigt. Faktiskt gillar jag kontrasterna i låten. Det ganska manglande, maskinella kompet ihop med sången som är sjungen med riktigt bra känsla, är precis vad som är roligast att jobba med.
Wernborg kommer nog tillföra massvis

vi tänkte också fråga en munspelslirare om lite pålägg på instrumentalpartiet, lite duell med wernborg kanske?
Vill inte nämna några nicknamn, men han vi tänkte fråga börjar på H och slutar på armonika Mike.
tack Jonnerstone!