Nu har jag skickat tillbaka min andra Mackie Satellite, om jag inte hade varit så köpkåt, hade jag väl läst vad användarna rapporterade på hemsidan : Mackie har gett fan i kvalitetskontrollen, och gjort otroligt många besvikna (Detta gäller även 400F i viss mån) Alla möjliga fel som tänkas kan : Död vid ankomst , osynlig för datorn, nätbrum, utgångsnivåer för heta, dockans talkbackmick läcker in i preamparna osv. osv. Ett riktigt fanskap till ljudkort , alltså. Jävlar vad jag har skällt på Mackies hemsida om bristande kvalitetskontroll

Efter en sådan nemesis insåg jag plötsligt hur viktigt det är att få hem apparatur som har bra rykte. Mina tentakler säger efter 3 timmars sufande på reviewer av MOTU UltraLite : Jaaaaa ! En sådan ska vi ha ...tralala ( Slick, ååh,stööön,gött ,

)
Det vore ju hemskt skoj att veta om man kunde få lite feedback här i gamla Svedala av peoples som har den däringa mojängen, den är nog inte helt ovanlig därute i stugorna.
Hit Me

http://www.motu.com/products/motuaudio/ultralite/ Är lite orolig , UltraLite rimmar på Satellite

Men för 5500 pix hos våra käre tomte (Thoman) verkar det hela rimligt.