Jag har en fråga som kanske är lite knivig...
Jag skrev in en liten text under "Tillverkare" och "Line Audio Design".
Om man nu går in under "Mickar" (som kanske egentligen skulle döpas om till "Mikrofoner"...), så ser man en länk till Line Audio Design, men där hade jag velat skriva in mer info om enbart deras mikrofoner. Går det att lösa en sådan sak?
Inte säker på att jag förstår vad du menar, du vill alltså ha en artikel om Line Audio Design i stort, och en om just deras mikrofoner? Ja det är ju fullt möjligt men knappast särskilt praktiskt... det är bara att döpa artiklarna till olika saker ju.
Annars tror jag det är en bättre idé att ha en rubrik i artikeln som heter t ex Mikrofoner, och sedan länka direkt till den sektionen. Det gör du genom att skriva [[Line Audio Design#Mikrofoner]] i länken. Nu finns det ju ingen sån, men du kan ju se vad som händer om du går direkt till "Listor"-sektionen i hjälpen:
http://wiki.kontrollrummet.com/index.php/Kontrollrummet:Hjälp#ListorGår det att fixa till så att man kan söka efter olika benämningar och ändå hamna på samma ställe? Typ "Mikrofoner", "Mickar", "Mikar", "Micar" och vad det nu mer finns för varianter. Alla dessa 4 används ju, så det är inte lätt att hålla tungan i rätt mun... 
Det bästa är väl att bestämma vilken den mest riktiga benämningen är - i det här fallet "Mikrofon" antar jag - och lägga in automatiska redirects till den på de andra. Som det är nu finns det tre artiklar, "Mikrofon", "Mickar" och "Allmänna fakta om mikrofoner", som alla innehåller olika saker. Onödigt. Jag skulle föreslå att "Mikrofon" och "Allmäna fakta om mikrofoner" slås ihop till en artikel under "Mikrofon", och att det som nu står under "Mickar" istället döps om till typ "Lista över mikrofontillverkare".