Kontrollrummet

Problem att länka till Kontrollrummet

0 medlemmar och 1 gäst tittar på detta ämne.

Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
Bästa admin!

Senaste vecka har uppstartandet av Kontrollrummet stundom visat sig vara problematiskt. Verkar som om servern inte hänger med, eller så brister det nån annanstans i nätet. (Andra saijter har nog funkat för mig.)

Skulle gärna se ett meddelande i t.ex <Nyheter från Kontrollrummet> om det är nåt som våra admin känner till eller har gjort nåt åt eller kommer att göra. Nu får vi ju info när t.ex KR:s uppdateringar är på gång.

Skulle hjälpa oss användare att veta om det är frågan om våra egna nätproblem eller om felet är nån annanstans!

h.   Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
skulle gissa på servertrassel, vi är flera som har problem. ofta på morgonen så här (öh, förmiddag) och runt 22-tiden?
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad mahan

  • MÅNGÅRIG GRÅHÅRIG BLÅSFINGRIG SUPERLIRARE
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 6 061
  • ÄR MAN MAN SÅ ÄR MAN MAN, VAD GÖR MAN?
    • Visa profil
skulle gissa på servertrassel, vi är flera som har problem. ofta på morgonen så här (öh, förmiddag) och runt 22-tiden?

Japp, o så var just för en timme sen kanske, räkte20 min. Skulle vara trävligt med ett litet meddelande på kontrollrumssidan som jag föreslår :)

h.  Johan
---<<<<----     theoldmanstillgoingstrong    ---->>>>---                       
                               ..............


Utloggad Emulator

  • - - -
  • Johnny Cash
  • ******
    • Antal inlägg: 8 489
    • Visa profil
jo, saken är nog så att admin inte vet vad som händer heller.....han får helt enkelt ta hem servern och ha den bredvid sig i soffan :)
https://soundcloud.com/secondary-protocol


Utloggad tsmalmbe

Skriv in exakta klockslag och datum, exempel:

13.04.2007 klockan 13.10-13.54 problem att ladda första sidan

Så kan jag föra saken vidare.

Själv har jag jättesällan problem. Ibland är forumet nere, då är det inte långsamt utan totalt nere alltså. Har hänt några gånger. Ibland tar det 15 sekunder att ladda första sidan, men genast efter - no problem.

Så skriv in, så kan vi följa med.
.:: Jag mixar och mastrar din demo - ta kontakt :::: GTalk tsmalmbe@gmail.com / www.studiomjau.se / Min Soundcloud   / Mitt företag::.