Forum > Färdiga produktioner

Dividend ft Marruschka - Lovsång (till dagen)

<< < (14/15) > >>

Dividend:
Jomen tack du!
Cellon är väl bara lite "stel" i framförandet egentligen, men naturligtvis inte något som alla hör.
Jag skall se om jag kan få nån att spela det här (det är ju rätt lättspelat för proffsen, tror jag, tonalt och så)... I slutet av månaden!

Skall se om jag kan köra ett commenting spree här på kr ikväll eller imorgon kväll :). Tycker det är lite lite kommentarer just nu :D

Dividend:
Tankade upp den här med ny cello från 2010. Den som låg uppe var med den unkna ewql-cellon och så kan man ju inte ha det :D

Inga ändringar i övrigt. Marre sjunger fortfarande.

pxm:
Vackert !!
Jag diggar cello..

mvh

Dividend:
Tack Pxm, det känns klart i digital form det här! :)

Harmonica mike:

--- Citat från: Dividend skrivet 06.05.2012, 14:49:07 ---Tankade upp den här med ny cello från 2010. Den som låg uppe var med den unkna ewql-cellon och så kan man ju inte ha det :D

Inga ändringar i övrigt. Marre sjunger fortfarande.

--- Slut citat ---

AHA!

Vad har du för cello prylar nu,har du skippat gold?

Måste lyssna också på den nya cellon :)

Lyssnar nu..Oj,den låter kalas! Jag har en bekant som är Cellist,eller rättare sagt en bonussläkting.Funderar iband på att engagera henne i studion,men det är så mycket runtikring med småbarn och sånt för hennes del så jag får hålla till godo med mitt gold..Sen sitter hon i en fet studio och garvar nog ihjäl sig om hon ser mina grejer  :lol:

Riktigt kul lyssning detta Per och låten är riktigt bra grymt bra av Maria här också.Den här kan ju gå som nominering till Eddis lista,riktigt bra som sagt.

Mike

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion