Forum > Färdiga produktioner
Dividend ft Marruschka - Lovsång (till dagen)
Wernborg:
Underbart vacker tema.
Delen innan Marr kommer in och sjunger tycker jag inte alls om. Där låter du slentrianmässigt Divikinesisk. Före och efter det - kalas. Lite nordiskt mollromantiskt där istället kanske?
Bra jobbat.
equality:
--- Citat från: Wernborg skrivet 29.01.2009, 00:26:31 ---Underbart vacker tema.
--- Slut citat ---
Helt otroligt snyggt. Starkare t o m än Comfort på den punkten. Vilken makalös melodikänsla du har Per!
Marres parti blev lite för starkt med hornen. Skulle ta ner detta 10 dB faktiskt. Blir jättebra detta.
Dividend:
--- Citat från: equality skrivet 29.01.2009, 00:34:37 ---
--- Citat från: Wernborg skrivet 29.01.2009, 00:26:31 ---Underbart vacker tema.
--- Slut citat ---
Helt otroligt snyggt. Starkare t o m än Comfort på den punkten. Vilken makalös melodikänsla du har Per!
Marres parti blev lite för starkt med hornen. Skulle ta ner detta 10 dB faktiskt. Blir jättebra detta.
--- Slut citat ---
10 db :D Tack skall ni ha båda två, och silverpilen. :)
Wernborg: Va låter det partiet kinesiskt?? Rytmiken är ju som tagen från vilken polka som helst :) Ok, det partiet är i princip kapat nu, och ersatt med en variant på det förra.
Mollnordiska partiet kommer inte med i denna :)
Dividend:
NY VERSION på natten 29e jan Wink
Era nedskrivna råd har jag inte varit pigg nog att göra verklighet av :D Förutom ett par.. Men jag hoppas det inte gör nånting för jag har försökt realisera en rekursiv motivutvecklingsmetod, som kanske funkar med lite övning. I natt på den här.. Inte så mycket men ändå lite. :)
Och helt plötsligt blev låten nån minut längre...
Tack för alla som svarat, och hoppas ni vill fortsätta följa denna. Allt som skrivs finns ju kvar, och det kommer ännu en update!
Marruschkka:
Här har det hänt saker, låter ännu mycket bättre, vilken fin mix, och du har dragit ner mej lite mer i volym, vilket var jättebra, stämman ska sväva lite där.
Den här är jag stolt över!
Jättefint Divi, tack för det :rolleyes: :P
/Marr
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida