Då lyssnar jag på sist verren..
Hör att du anammat mina tips 
Halvvägs nu och inga "nits" so far..
Jo men detta håller Eko.Men jag skulle vilja höra lite av guran i vänster lur också.Jag förstår din tanke där att de båda instrumenten kompletterar varandra,men det blir lite mysko i lurar,funkar säkert bra i monitorerna på avståndslyssning.Men med tanke på den tidsålder vi lever i med mp3 spelare och Iphones och allt vad det heter så....Panna 70-40..40-70 på både piano och ackeguran så har du den tycker jag,givetvis där dom går tillsammans.Pianot ensamt får gärna ligga som det gör nu.
Great work man.
Mike
Great work - till dig också - härligt med sådan feedback som du ger HM.

för det.
Som jag förklarade för Per i ett PM nyss, ett långt sådant, så vill jag gärna exprimentera mera med låtarna men när jag kommit så här långt i prodden så hackar allt något horribelt vid uppspelning trots 95 i latency och 4Mb buffert. Att mixa är som att golfa på natten dessvärre.
En synt till på detta så kraschar datorn och det är supertråkigt. Jag har en dator som borde klara detta säger alla, ett ljudkort som borde fixa det och cubase borde det inte vara några problem med. Likt förbannat funkar det dåligt.
Jag har ställt lite frågor på KR i datatrådar men ingen verkar uppleva samma som mig eller i alla fall inte i lika hög grad, så jag vet inte - det får nog bli en ny dator som ett försök att komma ur denna spiral. Alternativet är att byta till Mac och Logic men då tar det ett halvår innan jag lärtmig det vojne vojne.
I alla fall någon ny mix får det bli med lite spridning men jag håller med Div om pianot jag är lite trött på det själv faktiskt.
Långt inlägg utan vettigt innehåll
Häpp Eko