Forum > Demolåtar
emu: hope 090204: Cykeln, flabb, marre i kören
Emulator:
nej, surt som fan sa räven
På typiskt maner är alltid inledande fras den sämsta. men jag tror nog att jag fixar den sen :)
tack ska han ha :)
equality:
Rör på sig hör jag. Blir bra detta, mycket bra.
Åsa:
--- Citat från: Emulator skrivet 25.01.2009, 22:36:50 ---haha, tackar :)
Ja, vore inte fel att lägga ut dem stötvis, fast lite meckigt att ratta mix varje gång...så kanske i kluster om tre-fyra i stöten? Känner jag damen rätt så lär din stämma bli tongivande i vanlig ordning :D
har fått två stycken stämmor, skall lägga om min sång, och sen mixa in dem o posta här så har vi en bas :)
tack för lyssning!
--- Slut citat ---
Phö, vi blir nog några som slåss om att höras mest i kören haha, men maffigt skulle jag tro det blir! Nå, hur går det..? Får man nåt att stämma emot snart? :D behöver ju inte vara nåt snyggt mixat, bara så man hör hur dom andra två lagt sina stämmor så det inte skär sig sen när du lägger ihop.
Rattlesnake:
Kul att du har kommit igång ingen, Emu! ^_^ Häftig uddatakt och schysst, matig backing.
Sången var kanske lite "småfalsk" här och där. ;) Du kan bättre, ta fram magstödet också. :)
Hihi, tycker Cykelns pålägg är kul! Det låter nästan som att Uno Svenningsson är med där!
Jag ställer upp med bordunsång om så önskas. :)
Emulator:
--- Citat från: Åsa skrivet 29.01.2009, 21:45:44 ---
--- Citat från: Emulator skrivet 25.01.2009, 22:36:50 ---haha, tackar :)
Ja, vore inte fel att lägga ut dem stötvis, fast lite meckigt att ratta mix varje gång...så kanske i kluster om tre-fyra i stöten? Känner jag damen rätt så lär din stämma bli tongivande i vanlig ordning :D
har fått två stycken stämmor, skall lägga om min sång, och sen mixa in dem o posta här så har vi en bas :)
tack för lyssning!
--- Slut citat ---
Phö, vi blir nog några som slåss om att höras mest i kören haha, men maffigt skulle jag tro det blir! Nå, hur går det..? Får man nåt att stämma emot snart? :D behöver ju inte vara nåt snyggt mixat, bara så man hör hur dom andra två lagt sina stämmor så det inte skär sig sen när du lägger ihop.
--- Slut citat ---
Cykeln har ju joddlat in ett spår, och jag tänkte mig försöka på ett nytt sångspår i morgon, och Marra skulle testa lite i helgen, och så har jag en fil från Flabb :)
Så, i helgen kommer nog något som går att sjunga mot!
--- Citat från: Rattlesnake skrivet 29.01.2009, 22:15:29 ---Kul att du har kommit igång ingen, Emu! ^_^ Häftig uddatakt och schysst, matig backing.
Sången var kanske lite "småfalsk" här och där. ;) Du kan bättre, ta fram magstödet också. :)
Hihi, tycker Cykelns pålägg är kul! Det låter nästan som att Uno Svenningsson är med där!
Jag ställer upp med bordunsång om så önskas. :)
--- Slut citat ---
Ja, Svenno Cykelsson är helt klart med :D
Matig backning, riktigt bra beskrivning minsann!
Och falsk. jojo, jag kan bättre, skall försöka mecka till det i morgon som sagt.
Dina stämmor är i vanlig ordning varmt välkommna!
tack ska ni ha allihop så länge :)
Navigering
[0] Meddelandeindex
[#] Nästa sida
[*] Föregående sida