Forum > Demolåtar

emu: hope 090204: Cykeln, flabb, marre i kören

<< < (3/6) > >>

Emulator:

--- Citat från: equality skrivet 25.01.2009, 12:40:00 ---Vilket j-la snygg pianopryl som tyvärr drunknar när resten kommer in. Pålkranen med sedvanliga varningsskyltar på plats hör jag  ^_^
Mycket lovande stycke men jag skulle vilja att pianotonerna framhävs mer. Kanske att synthen kör mer unisont med pianot.

--- Slut citat ---

Nejnejnej. det är en gitarr!! hahaha :D fast en riktigt dålig syntdito. måste fanken lära mig spela gura så det blir nån ordning här :D Pianogrejen är lixom satarten till allt. satt och provspelade lite, och den fastnade på nåt sätt.

Vore ju kul med riktiga intrument som dominerade denna låten, tex trummor också.

Tack eq :)

--- Citat från: SYNTH skrivet 25.01.2009, 12:41:37 ---Japp det låter bra om dig gillar låten snyggt Emulator! :D

--- Slut citat ---

tack och bock :)

--- Citat från: Marruschkka skrivet 25.01.2009, 12:43:13 ---Det här är klart suggestivt..gillar ju vrålen oxå..och överstämman..bravo..som nåt för Live Aid..jag är gärna med och missionerar :wub:

/Marr

--- Slut citat ---

Hm, ja... live aid ja. nåt sånt :)

Du är så välkommen in :)

Dividend:
Jao, klart intressant..

Får gå här ett par vändor :)

Emulator:
:) tacker :)

cykeln:

Får man en körfil från orsa kanske? :)

Här är en liten snabbskiss i någon slags fil - ör eller kör?
Blev lite mer än en stämma
Om det är något att ha, jobba vidare på så hojta till - likaså om jag gör bäst i att avlägsna den

http://www.box.net/shared/i67m6f7qe6

DonJons:
Det här gillas! Har en lugnande effekt på mig vilket jag behöver just nu :)

Navigering

[0] Meddelandeindex

[#] Nästa sida

[*] Föregående sida

Gå till fullversion