Bra jobbat JT! Efter-jobbet-musik för mig helt klart, sjunker ner allt längre i fåtöljen och liksom glömmer tid och rum efter ett tag men det tar några minuter. Därför är nog tur att dina låtar är långa (jag brukar vara glad om jag får ihop till två minuter). Det finns något tidlöst över en soloflöjt och Debussys Syrinx lyssnar jag alltför sällan på, kom jag på nu.
Tack Equality!

En stor del skall tillfalla Jonte som framförde sin flöjt på ett mycket "passande" och vackert sätt. Kul med Debussy associationen.

Längden känns bra, kul att du håller med. Korta avslappningslåtar får förmodligen motsatt effekt missstänker jag.

Snygg flöjt
Påminner lite om Prélude à l'après-midi d'un faune av Claude Debussy
Meditativ musik att sjunka ner och bort till
Flytande, svävande
Tack cykeln!

Åter en Debussy där!

Det är inspirerande att spela till dina ljudlandskap! Bra mix också 
Jonte, det är jag som ska bocka och tacka!

Denna låt är ju "skyldig" till att jag fn hyr en tvärflöjt som jag försöker lära mig att traktera.

Kanske blir det mer samarbete?
riktigt skönt detta, jag förflyttar mig både till de småländska skogarna och till nåt risfält i kina,
till kina främst innan mattan kommer in
härligt att segla bort ett tag //
Tack Silverpilen, härliga bilder!

För mej är det här stort och mäktigt,vilken rymd... planetarisk musik 
Enormt vacker flöjt här från Jonte och du J.T ringar in den så pietetsfullt, tänker nu på Cosmonova, det här skulle verkligen passa in till nån av deras filmer ju 
Storslaget som bara den.
/Marr
Tack Marr!

Cosmonova vore mäktigt att se och höra denna låt på.

Originalet gjordes med en samplad flöjt och lät ok men vilket enormt lyft det blev med Jontes tvärflöjt!